قیمت امروز دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

با توجه به افزایش جمعیت و نیاز جهانی به مواد غذایی بیشتر، بهره برداری از سیستم های جوجه کشی نیز رو به ارتقا می باشد. در این بین نمونه های بزرگ تر با توجه به عملکرد بهتر و ماندگار برتر خود از طرفداران زیادی تری نیز برخوردار است. کارایی شایسته ای را رقم زده تا سود آوری بیشتری را خلق نموده باشد. به منظور آگاهی از قیمت امروز دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی، می توانید تا انتهای این مقاله خواندنی و جذاب با ما همراه باشید.

قیمت امروز دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

مشخصات فنی دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

مشخصات فنی دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی مشخصات فنی دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی وابسته به عوامل زیادی است. در نتیجه قبل از خرید دستگاه‌ بهتر است تا به تمام ویژگی های محصول به صورت کامل آشنایی پیدا نموده تا به تمام نکات مثبت و منفی دسترسی داشته باشید. در نتیجه عملکرد مساعدی را از خود به نمایش گذاشته و کارایی شایسته ای را رقم می زند.

  • مصرف بهینه برق: از جریان 220 ولت برق شهری بهره برداری می نماید. کم مصرف بوده تا خریدی مقرون به صرفه را شکل داده باشد. صفحه نمایش ال ای دی: دما، رطوبت و روز شمار به صورت اعداد درشت بر روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد تا بتوان به سادگی تغییرات مورد نظر را در حین اجرا وارد ساخت.
  • چرخش 360 درجه: این کار را به کمک غلتک های مخصوص خود انجام داده تا هیچ نقطه کوری در زمان جوجه کشی باقی نماند.
  • انتخاب نوع پرنده: در سیستم به سادگی تنها با لمس چند کلیک می توان نوع پرنده مورد نظر شامل غاز، اردک، مرغ یا کبک یا بوقلمون را انتخاب نموده تا عملکرد مطلوبی را از خود بر جای بگذارد.
  • تنظیم دما و رطوبت: این موضوع باعث می شود تا اکسیژن رسانی به تمام بخش های تخم، به صورت یکنواخت شکل گرفته تا در بازه زمانی ایده آلی جوجه ها سر از تخم بیرون آورند.
  • فضای بزرگ: بسته به نوع ماشین می توان در هر مرتبه می توان تعداد 30 الی 200 تخم را به صورت طبقه بندی شده جای گذاری نمود. در خصوص نمونه های خانگی و صنعتی این مسئله متفاوت بوده که انتخاب هر کدام بستگی به نظر خریدار خواهد داشت.

شرکت تولید دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

شرکت تولید دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی شرکت تولید دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی، از بهترین مواد اولیه ممتاز به منظور ساخت محصولات خود بهره برداری می نماید. برای سفارش دهی از شرکت دستگاه‌ جوجه‌کشی می توانید به آسانی تلفن همراه خود را برداشته و با یکی از شماره های ذکر شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید.

دوستان بنده در تیم های مشاوره به صورت 24 ساعته آنلاین، در تیم های مختلف، آماده خدمت رسانی می باشند تا هر گونه پرسش احتمالی به صورت کاربردی پاسخ داده شود.

فروش به صورت از راه دور انجام می شود تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری در جامعه وجود نداشته باشد. در نتیجه افراد را در شرایط پاندمی کرونا از وارد ساختن خطر در سلامتی حفظ کرده و عملکرد شایسته ای را نمایش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما