فروش کلی دستگاه جوجه کشی 24 تایی

با فروش کلی دستگاه جوجه کشی 24 تایی توسط فروشگاه های معتبر در سطح اینترنت، شما می توانید آنها را به صورت عمده از فروشگاه ما نیز تهیه نموده و قیمت نهایی کمتری در قبال آنها بپردازید. از دستگاه های جوجه کشی با ظرفیت های کمتر برای تولید جوجه به صورت خانگی استفاده می شود که اغلب برای تخم پرندگان کوچک که نیاز به فضای زیادی ندارند مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش کلی دستگاه جوجه کشی 24 تایی

امکانات ضروری در دستگاه های جوجه کشی

امکانات ضروری در دستگاه های جوجه کشی یک دستگاه جوجه کشی دیجیتالی هوشمند باید امکانات ضروری و مهمی را در اختیار کاربر قرار دهد تا بتوانیم نهایت استفاده از آن را ببریم.
یکی از مهمترین کارهایی که هر دستگاه جوجه کشی باید انجام دهد، تنظیم رطوبت و دما در حد معینی می باشد که برای هر تخم متفاوت است.

یک دستگاه جوجه کشی باید بتواند وظیفه پرنده مادر را در قبال تخم انجام دهد و علاوه بر اینکه دما و رطوبت را در حد مشخص شده تنظیم می کند، عمل چرخش آنها را نیز در طول روز انجام می دهد تا محتویات داخل تخم به پوست آن چسبیده نشود.

وجود سنسور های مختلف و حساس بخش دیگری از امکانات ها یک دستگاه جوجه کشی می باشند که باید با کیفیت بالایی درون دستگاه قرار گرفته باشند.
برخی از دستگاه ها توسط گاز و برخی با برق 220 ولت کار می کنند که هر کدام توان مصرفی مشخص شده‌ای دارند. مصرف انرژی زمانی قابل اهمیت بوده که شما از چندین نوع دستگاه با ظرفیت بالا استفاده کنید. در این صورت اگر دستگاه در شرکت های تولیدی به صورت بهینه طراحی نشده باشد می‌تواند برق زیادی مصرف کرده که در نهایت موجب پرداختی های اضافه می شود.
درون دستگاه های جوجه کشی باطری هایی با ظرفیت های مختلف قرار داده اند که می‌تواند در صورت نبود برق، توان کافی را به دستگاه بدهد تا تخم ها دچار مشکل نشده و عمل رطوبت و دما رسانی به طور دقیقی انجام شود.

واردات دستگاه جوجه کشی 24 تایی

واردات دستگاه جوجه کشی 24 تایی علاوه بر این که انواع دستگاه جوجه کشی در کشورمان تولید می شود، برخی از تامین کنندگان این نوع تجهیزات را از کشورهای دیگری مانند انگلیس و آلمان وارد می‌کنند که دارای بالاترین کیفیت بوده و می تواند با راندمان بالایی عمل جوجه کشی را انجام دهد.
برخی از تجهیزات وارداتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند که در صورت نیاز می توانید از آن بهره ببرید.

جهت خرید انواع دستگاه جوجه کشی 24 تایی بهتر است از طریق فروشگاه ما اقدام نموده و آنها را با برندهای مختلفی تهیه نمایید.
شما می توانید با تلفن موجود در سایت تماس برقرار نموده تا دستگاه مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما