فروش مستقیم دستگاه جوجه کشی رشت

دستگاه جوجه کشی رشت یک وسیله کاملا کاربردی بوده که امروزه در صنعت مرغداری بیشترین حجم استفاده را به خود اختصاص داده است. این سیستم دارای بدنه ای قلزی بوده که در ظرفیت های مختلف ساخته می شود و می تواند در هر شرایطی بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و در پرورش طیور نقش بسزایی دارد. فروش دستگاه جوجه کشی به صورت مستقیم بهترین گزینه برای مصرف کنندگان به شمار می رود چون در این روش با کوتاه شدن دست واسطه ها نرخ مناسب تر می شود.

فروش مستقیم دستگاه جوجه کشی رشت

اجزاء تشکیل دهنده دستگاه جوجه کشی

اجزاء تشکیل دهنده دستگاه جوجه کشی دستگاه جوجه کشی دارای اجزای مختلفی است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

در ساختمان این دستگاه قطعات و سیستم های زیر اهمیت زیادی دارند:

  • دستگاه تنظیم حرارت
  • دستگاه تنظیم رطوبت
  • دستگاه تهویه
  • نحوه ی چرخاندن تخم مرغ ها

این دستگاه نیازی به سیستمی دارد تا بتواند حرارت را تولید کند و محیطی شبیه به بدن مادر ایجاد کند که در این صورت جوجه ها می توانند به راحتی رشد کنند. وجود سرما می تواند باعث یخ زدگی طیور گردد. ایجاد رطوبت و شرجی شدن هوا مهمترین عاملی است که می تواند شرایط مطلوب را برای رشد طیور فراهم کند.

دستگاه تهویه مطبوع در این زمینه اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا محیطی کاملا سالم و بدون آلودگی فراهم شود که در این صورت سیستم ایمنی آنها به خوبی تقویت می گردد. شانه هایی که تخم ها درون آن قرار می گیرند کاملا مقاوم هستند.

تولید کننده دستگاه جوجه کشی رشت

تولید کننده دستگاه جوجه کشی رشت تولید کننده برای تولید دستگاه جوجه کشی از قطعات برند و با کیفیت استفاده می کند. خوشبختانه در سال های اخیر و با تلاش های فراوان و استفاده از نظر متخصصین، کشورمان توانست در منطقه و در بین کشورهای همسایه از نظر کیفیت تولید این تجهیزات صنعتی جایگاه بسیار خوبی را به دست آورد، به طوری که علاوه بر تأمین بازار داخلی، ارسال به کشورهای دیگر را نیز در برنامه های خود داشته باشد.

ساخت و طراحی انواع دستگاه جوجه کشی نیاز به مهندسی و اطلاعات خاصی دارد که خوشبختانه مهندسان ایرانی از این جهت پیشرفته و به روز می باشند. شرکت های ایرانی با به کارگیری جدید ترین تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته جهان، موفق به ساخت و طراحی مدلی شده اند که مطابق استاندارد جهان می باشد و در کل دنیا متقاضی دارد.

توجه ویژه به حفظ و استمرار کیفیت و کنترل قیمت تمام شده و همچنین تحویل به موقع محصول و نگاه ویژه به صادرات توانسته است این شرکت را به یکی ازبزرگترین و برترین تولید کننده ها تبدیل کند‌. این شرکت همسو با تحولات تکنولوژیک و فناوری های بروز سطح تولیدات خود را افزایش داده و توانسته در مدت زمان اندک بهترین تولیدات را داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما