فروش عمده دستگاه جوجه کشی ساده

فروش عمده دستگاه جوجه کشی ساده با بهترین برند به صورت آنلاین انجام می شود تا فعالان اقتصادی که در این عرصه فعالیت می کنند بتوانند به راحتی محصول را تهیه کنند دستگاه جوجه کشی دارای طراحی مدرن و پیشرفته می باشد و شرایط لازم را فراهم می کند تا تخم های نطفه دار انواع پرندگان سریع به جوجه تبدیل شوند.

فروش عمده دستگاه جوجه کشی ساده

هر آنچه در مورد دستگاه جوجه کشی باید بدانید

هر آنچه در مورد دستگاه جوجه کشی باید بدانید

دستگاه جوجه کشی امروزه به منظور ایجاد کسب و کار استفاده می شود چون با استفاده از آن شما می توانید تعداد جوجه کشی خود را افزایش دهید به طوری که یک روزه می توانید تخم ها را تبدیل به جوجه کنید به همین دلیل به آن دستگاه جوجه کشی یک روزه می گویند.

دستگاه جوجه کشی دیجیتالی رطوبت و دما لازم را فراهم می کند تا تخم ها سریع جوجه شوند شما با استفاده از این دستگاه می توانید در تمام فصول عمل جوجه کشی را انجام دهید چون بر خلاف روش طبیعی جوجه کشی با دستگاه محدودیتی در این زمینه ایجاد نمی کند.

عمل جوجه کشی را بدون این که به تخم ها آسیبی وارد شود انجام می دهد به طوری که در روش طبیعی ممکن است تخم های نطفه دار توسط مرغ مادر دچار شکستکی و آسیب شوند.

دستگاه جوجه کشی دارای مخزن PVC می باشد که این باعث شده شما بتوانید بعد از عمل جوجه کشی دستگاه را به راحتی بشویید که این می تواند از نظر بهداشتی مهم باشد.

قیمت بهترین انواع دستگاه جوجه کشی ساده

قیمت بهترین انواع دستگاه جوجه کشی ساده

قیمت بهترین انواع دستگاه جوجه کشی ساده به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تغییرات نرخ ارز
  • تورم
  • ابعاد دستگاه
  • نوع برند
  • نوع خرید

دستگاه های جوجه کشی انواع مختلفی دارند و همین باعث شده با قیمت های متنوعی عرضه شوند که می توان گزینه های زیر را نام برد:

  • دستگاه جوجه کشی خانگی: دارای ابعاد کوچکی می باشد به همین دلیل به راحتی در منازل قابل استفاده است و میزان تخم های نطفه دار که توسط آن به جوجه تبدیل می شوند بین 5 تا 100 تا می باشد و دارای جنس ABS است که این باعث شده به راحتی بتوانید دستگاه را بشویید این دستگاه را باید داخل منزل و در مکانی سر بسته که شرایط لازم برای زندگی انسانی وجود دارد استفاده می شود و بین 30 تا 80 سانتی متر می تواند ابعاد دستگاه باشد. دستگاه جوجه کشی حرفه ای EB6 توسط پرنده فروشی ها برای جوجه کشی طاووس، طوطی، مرغ عشق، کاسکو و…. استفاده می شود.
  • دستگاه جوجه کشی صنعتی: دستگاه های که قادر باشند بیش از 100 تخم نطفه دار را به جوجه تبدیل کنند جزو دستگاه های جوجه کشی صنعتی محسوب می شوند به طوری کلی دستگاه جوجه کشی صنعتی قادر است بین 100 تا 2000 تخم مرغ نطفه دار را تبدیل به جوجه کند.
  • دستگاه جوجه کشی فوق صنعتی: قادر است بیش از 2000 تخم نطفه دار را تبدیل به جوجه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما