فروش انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

فروش انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 شرکت سازنده می باشد دستگاه جوجه کشی مربوطه برای شرکت اسکندری می باشد که این دستگاه را برای ماشین جوجه کشی خانگی طراحی کرده است. شرکت سازنده انواع مدل های پیشرفته را در داخل کشور ساخته است که در برابر دستگاه جوجه کشی خارجی می توانند رقابت کنند. از این دستگاه برای جوجه کشی انواع پرندگان هم چون بلدرچین، مرغ عشق، طوطی و غیره می توان استفاده کرد. از این دستگاه برای جوجه کشی پرندگان زینتی و اهلی هم در داخل کشور استفاده می کنند.

فروش انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

بررسی نام های رایج از ماشین های جوجه کشی

بررسی نام های رایج از ماشین های جوجه کشی نام های رایج ماشین های جوجه کشی که در سطح بازار به مشتریان خود عرضه می شود. به این صورت است که یک مورد ایزی باتور 1 نام دارد که از نوع خانگی می باشد این دستگاه جوجه کشی با ظرفیت 48 تایی تولید شده است. این دستگاه دارای 3 نوع شانه که هر کدام برای تخم مرغ های خاص تعبیه شده است که برای تخم مرغ های ریز، متوسط و درشت می توان از شانه های این دستگاه جوجه کشی استفاده کرد. بنابراین می توان بر اساس اندازه تخم مرغ شانه را روی دستگاه نصب کرده و تخم مرغ های سالم و نطفه دار را روی آن قرار داد.

نوع دیگری از ماشین جوجه کشی وجود دارد که با نام ایزی باتور 3 به مشتریان خود عرضه می شود ظرفیت این دستگاه 40 عددی است این ماشین مجهز به شانه های دواری و غلطکی می باشد که برای تخم پرندگان از شانه دوار استفاده شده از این دستگاه برای تخم مرغ های ریز و متوسط و درشت می توان استفاده کرد. از این مدل برای جوجه کشی پرندگان زینتی و اهلی به خوبی می توان استفاده کرد. چون راندمان خوبی را از خود نشان داده است.

مدل دیگری از ماشین های جوجه کشی که در بازار فروش موجود می باشد با نام صنعتی به فروش می رسد این ماشین ها در ظرفیت های بالا تولید و به علاقمندان خود عرضه می شوند.

قیمت باورنکردنی انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

قیمت باورنکردنی انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 قیمت باورنکردنی انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 در نمایندگی های عرضه کننده موجود می باشد. مشتریان این دستگاه را به صورت عمده می توانند سفارش دهند در این صورت دستگاه جوجه کشی با هزینه ارزان تهیه می شود. روش دیگر برای به دست آوردن ماشین جوجه کشی سفارش مستقیم می باشد که در این روش هم محصول با هزینه ارزان به دست مصرف کننده می رسد.

دستگاه جوجه کشی صنعتی یکی دیگر از انواع ماشین ها در سطح بازار می باشد از این تجهیزات هم برای جوجه کشی مصنوعی در سطح کشور استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما