فروش استثنایی دستگاه جوجه کشی عروس هلندی

عروس هلندی یکی از پرطرفدارترین پرندگان زینتی محسوب می شود که بسیار زیبا است. به همین منظور خیلی از افراد اقدام به پرورش این نوع پرنده برای فروش می نماین که برای این کار نیاز به دستگاه جوجه کشی عروس هلندی دارند. فروش استثنایی این دستگاه ها در سایت های معتبر صورت می پذیرد که با مراجعه به آن ها می توان به صورت غیر حضوری آن را تهیه و خریداری نمود.

فروش استثنایی دستگاه جوجه کشی عروس هلندی

چگونه دستگاه را آماده جوجه کشی نماییم؟

چگونه دستگاه را آماده جوجه کشی نماییم؟ قبل از تهیه ی دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی ابتدا باید دانش و اطلاعات خود را نسبت به پرنده ی مورد نظر افزایش داده و بعد اقدام به تولید کنیم. برای مثال برای جوجه کشی و پرورش عروس هلندی ابتدا باید یک جفت مناسب از این پرنده را تهیه کنید و سپس با تغذیه و فضای مناسب اقدام به کار کنید.

برای آماده سازی دستگاه ابتدا باید در مکان مناسبی که امکان تهویه وجود داشته باشد قرار بگیرد و سپس با توجه به دفترچه راهنمایی که دارد دستگاه را راه اندازی می کنیم. برای هر نوع پرنده میزان دمای محفظه متفاوت است پس بهتر حتما تحقیقاتمان را در این زمینه کامل کنیم و سپس با توجه به آن، آیتم های دستگاه را تنظیم نماییم.

این دستگاه میزان دمای طبیعی بدن پرنده ی مادر را برای تخم فراهم می کند تا بتواند در مدت 18 الی 20 روز جوجه سر از تخم بیرون آورد. ناگفته نماند که باید دستگاه هایی تهیه شود که دارای حالت چرخشی هستند و در طول مدت جوجه کشی تخم را بچرخانند تا بدن جوجه به پوسته ی تخم نچسبد که این مورد نیز دارای زمان مخصوص به خود می باشد و در روزهای پایانی دوره نیاز به این عملکرد دستگاه وجود ندارد و می توان از حالت چرخش خودکار خارج نمود.

پس از جوجه کشی نیز بهتر است عروس هلندی های تازه متولد شده در قفس های بزرگ نگهداری شود.

عرضه کنندگان ویژه دستگاه جوجه کشی عروس هلندی

عرضه کنندگان ویژه دستگاه جوجه کشی عروس هلندی انواع دستگاه جوجه کشی را می توان در بازار یافت و خریداری نمود چرا که عرضه کنندگان ویژه این محصول با ارائه ی دستگاه جوجه کشی در ابعاد و طرح ها و مدل های گوناگون پاسخگوی نیاز مشتریان خود هستند چرا که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری این محصول را به فروش می رسانند و به کل کشور نیز ارسال دارند و خریداران دیگر دغدغه ی مسافت و هزینه های جانبی را ندارند چرا با مراجعه به وب سایت هایی که این فروشندگان طراحی کرده اند می توانند با مطالعه ی مشخصات کالا و راهنمای خرید، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند تا برای آن ها ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما