فروشگاه دستگاه جوجه کشی 10 تایی

دستگاه جوجه کشی 10 تایی نمونه ای از بهترین دستگاه های خانگی می باشد که به مشتریان این امکان را می دهد تا با کمترین میزان دانش بتوانند به صورت هوشمند به جوجه کشی مصنوعی بپردازد.معمولا نحوه کار این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک است و فرآیند جوجه کشی مصنوعی را سرعت می بخشد. بنابراین فروشگاه دستگاه جوجه کشی 10 تای به صورت های مختلفی به توزیع این دستگاه مجهز و هوشمند جهت تولید سریع تر جوجه ها می پردازد تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

فروشگاه دستگاه جوجه کشی 10 تایی

بررسی ابعادی دستگاه جوجه کشی 10 تایی

بررسی ابعادی دستگاه جوجه کشی 10 تایی آیا می دانید دستگاه جوجه کشی 10 تایی چیست؟ ابعاد این دستگاه جوجه کشی را می دانید؟

از آنجایی که امروزه برای تامین گوشت و تخم مرغ نیاز به محصولات بیشتری می باشد به استفاده از دستگاه های جوجه کشی می پردازند تا فرآیند تولید جوجه ها و فرآورده های آنها تسریع تر گردد.
بنابراین انواع دستگاه های جوجه کشی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می گردد تا بتوان از طریق جوجه کشی مصنوعی این نیاز را برطرف نمود.

از جمله این دستگاه می توان به دستگاه جوجه کشی در ظرفیت 10 تایی اشاره کرد که در حقیقت یک ماشین کوچکی می باشد که جهت جوجه کشی مصنوعی استفاده می گردد و استفاده بسیار راحتی دارد و کمترین برق را جهت تولید جوجه ها مصرف می نماید.

معمولا این دستگاه عوامل مختلف در فرآیند جوجه کشی را به صورت خودکار و کاملا اتوماتیک انجام می دهد که شامل تنظیم دما، چرخش تخم مرغ ها، رطوبت مورد نیاز است.

امروزه این دستگاه ها در ابعاد استانداردی همچون طول و عرض 25 سانت با ارتفاع چهل سانتی متر تولید می گردد و دارای وزنی در حدود یک نیم کیلوگرم می باشد و دارای بدنه بسیار مقاومی از پلاستیک ای بی اس است که کاملا بهداشتی می باشد.

معمولا این دستگاه ها برای تخم مرغ توان تولید ده عدد جوجه، برای تخم کبک،بلدرچین و قناری 18 عدد، تخم های اردک، غاز و بوقلمون که دارای اندازه بزرگ تری هستند توان تولد 4 عدد را دارند.

فروشنده دستگاه جوجه کشی 10 تایی

فروشنده دستگاه جوجه کشی 10 تایی امروزه انواع دستگاه جوجه کشی در ظرفیت های 10 تایی با استفاده از روش های مختلفی تولید می گردد که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و فرآیند جوجه کشی مصنوعی را سرعت می بخشد.
بنابراین بسیاری از مشتریان خواهان خرید این دستگاه جوجه کشی مصنوعی هستند تا بتوانند به راحتی در مواقع لزوم به استفاده از آنها بپردازند.

بنابراین فروشنده دستگاه جوجه کشی 10 تایی به صورت های مختلفی به توزیع این دستگاه در بازار می پردازد تا مشتریان بتوانند در کمترین زمان ممکن خرید آسان تری را تجربه نمایند. از جمله روش های فروش این دستگاه می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما