فروشگاه دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌ارزان کوچک

دستگاه جوجه کشی از قدیم در مدلهای ابتدایی تولید می شده است ولی به مرور زمان با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده از انواع سنسورها در این دستگاه، دقت و راندمان دستگاه بالا رفته و وارد چرخه صنعتی شده است.شرایطی که مرغ مادر در حالت طبیعی با تخم ها طی می کند، این دستگاه نیز همان کار را به صورت ماشینی انجام می دهد مانند دمای یکنواخت و اکسیژن رسانی، تهویه هوا و نیز چرخاندن تخم ها. مجموعه ما فروشنده دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌ارزان قیمت خانگی و صنعتی میباشد و آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می نماید.دستگاه جوجه کشی در واقع یک محیط یکنواخت و با دمای مشخص فراهم میکند که مشابه شرایط پرنده مادر می باشد تا بتواند تخم نطفه دار را در زمان معینی به جوجه تبدیل کند.

فروشگاه دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌ارزان کوچک

معرفی ابعاد مختلف دستگاه ‌جوجه‌کشی

معرفی ابعاد مختلف دستگاه ‌جوجه‌کشی دستگاه های جوجه کشی در انواع مختلف تولید می‌شوند و برای خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی بایستی به جنس آن و هم به ابعاد آن توجه نماییم. مثلاً برخی از آنها به صورت خانگی و با ابعاد کوچک تولید می شوند که آنها نیز ابعاد مختلف دارند مانند ۱۰ تایی، ۱۲ تایی، ۴۰ تایی، ۴۸ تایی، ۸۰ و ۹۶ تایی. برخی دستگاه های جوجه کشی هم که حرفه ای نامیده می شود، برای جوجه کشی پرندگان زینتی و کمیاب با ظرفیت پایین استفاده می شود. از آنجا که تخم نطفه دار این پرندگان بسیار کمیاب و گران قیمت است، این دستگاه ها بسیار دقیق و حرفه ای می باشند.

نوع دیگر دستگاه های جوجه کشی، دستگاه های صنعتی هستند که بیشتر در مزارع و سالن های پرورش طیور مورد استفاده هستند و ظرفیت جوجه کشی این دستگاهها بالا بوده و کاربر می تواند همزمان صدها و یا هزاران تخم نطفه دار را به جوجه تبدیل نماید. علاوه بر اینها، یک نوع دیگر دستگاه جوجه کشی وجود دارد به صورت تمام اتوماتیک که در این مدل تمام شرایط لازم برای جوجه کشی تخم به صورت پیش فرض بر روی دستگاه تنظیم می شود و حتی کاربر مبتدی هم می توانند از آن به راحتی استفاده نماید.

خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌ارزان قیمت

خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی ‌ارزان قیمت مجموعه ما تولید کننده دستگاه جوجه کشی در انواع مدل های صنعتی، خانگی، حرفه‌ای و غیره بوده و توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید. مشتریان عزیز برای مشاهده قیمت دستگاه ‌جوجه‌کشی به وب سایت مجموعه مراجعه نمایند. همچنین این مجموعه علاوه بر تامین بازار داخلی، توانسته است در بازارهای جهانی حضور یافته و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماید. قیمت مناسب ، کیفیت بالا و تنوع محصول، از اصول کاری مجموعه ما می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما