فروشگاه انواع دستگاه جوجه کشی همه کاره

دستگاه جوجه کشی، ابزاری است که جهت ایجاد شرایط مساعد برای رشد و پرورش جنین پرندگان به منظور تولید بیش تر جوجه های پرندگان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها امروزه تقریبا در تمامی کارخانه های تولید جوجه یافت می شوند. برای تولید تعداد زیادی جوجه اگر بخواهیم به روش سنتی عمل کنیم، باید تعداد زیادی پرنده مادر را داشته باشیم، تا بتوان جوجه زیادی تولید کرد که این امر تقریبا نشدنی است و هزینه زیادی را هم می طلبد. به علاوه زمان زیادی می برد. از این رو تولید کنندگان اغلب از دستگاه های جوجه کشی به این منظور استفاده می کنند. دستگاه جوجه کشی همه کاره یکی از انواع دستگاه های جوجه کشی است که انواع مختلف پرندگان را می توان در آن جوجه کشی کرد.

فروشگاه انواع دستگاه جوجه کشی همه کاره

تقسیم بندی دستگاه های جوجه کشی

تقسیم بندی دستگاه های جوجه کشی انواع دستگاه های جوجه کشی به چند دسته تقسیم می شوند که در این جا به برخی آن ها اشاره می کنیم: دستگاه های جوجه کشی خانگی، دستگاه های جوجه کشی صنعتی، دستگاه های جوجه کشی ارزان. دستگاه های جوجه کشی خانگی ظرفیت کمی دارند و در محیط های کوچک مانند خانه مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستگاه ها وزن سبکی هم نسبت به سایر دستگاه های جوجه کشی دارند. دستگاه های جوجه کشی صنعتی دستگاه هایی هستند که ابعاد بزرگی دارند و برای جوجه کشی پرندگان در تعداد زیاد تر مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستگاه ها وزن سنگین تری را دارا می باشند. دستگاه های جوجه کشی بسته به ظرفیت و گنجایش و همچنین کاری که می خواهیم با آن انجام دهیم می توانند بسیار سود آور باشند و برای اشتغال زایی و کسب در آمد می شود از آن ها استفاده کرد.

دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی دستگاه هایی هستند که اغلب ظرفیتی معادل ۵۰ تا ۲۰۰ عدد تخم پرنده را دارا می باشند. این دستگاه ها برای جوجه کشی پرندگانی مانند مرغ عشق و طوطی و… که خریداران به منظور زیبایی خانه و سرگرمی آن ها را خریداری می کنند مناسب هستند.

مرکز توزیع دستگاه جوجه کشی همه کاره

مرکز توزیع دستگاه جوجه کشی همه کاره دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا اغلب از دسته دستگاه های جوجه کشی صنعتی هستند و در کارخانه های بزرگ تولید جوجه پرنده و پرورش آن مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها اغلب برای جوجه کشی پرندگانی مثل مرغ، بلدرچین و… که پرندگانی هستند که از گوشت آن استفاده خوراکی می شود کاربرد دارند.

دستگاه های جوجه کشی همه کاره دارای شانه های همه کاره هستند و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای جوجه کشی پرندگان مختلف را دارا می باشند. لذا مصرف کننده های این دستگاه ها می توانند با انتخاب نوع پرنده یا پرندگان مورد نظرشان جوجه کشی تخم های پرنده های مختلفی را به صورت همزمان انجام دهند.

تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی به دلیل استفاده زیاد ازآن در کارخانه ها و همچنین مصارف خانگی همواره در تلاش برای افزایش کیفیت و راندمان این دستگاه ها هستند. مراکز توزیع این دستگاه ها، دستگاه هایی با کیفیت بالا را عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما