فروشندگان انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

دستگاه جوجه کشی 6000 تایی یکی از دستگاه های صنعتی مورد استفاده برای هچ جوجه می باشد که از جمله دستگاه های با ظرفیت بالا به شمار می رود و می تواند برای مراکز جوجه کشی کوچک مورد استفاده قرار بگیرد. انواع مختلف این دستگاه با کارایی متفاوت توسط فروشندگان این محصول در بازار ارائه شده اند و خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم و بدون واسطه با این فروشندگان این دستگاه را به صورت عمده یا تکی برای هر آدرسی که بخواهند درخواست نمایند.

فروشندگان انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

آشنایی با دستگاه جوجه کشی کره ای اصل

آشنایی با دستگاه جوجه کشی کره ای اصل دستگاه جوجه کشی کره ای اصل یکی از بهترین انواع دستگاه جوجه کشی می باشد که معمولاً در ظرفیت های کم به کشور ما وارد می شود. این دستگاه جوجه کشی معمولاً با برند آرکام در کشور ما وجود دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

عملکرد و راندمان دستگاه جوجه کشی خارجی کره ای بسیار بالا است و معمولاً برای جوجه کشی از تخم پرندگان زینتی از قبیل عروس هلندی، کاکادو، طاووس، قرقاول، طوطی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. چرخش گهواره ای تخم های نطفه دار از ویژگی‌های بارز این دستگاه است که باعث افزایش عملکرد قابل توجه آن نسبت به انواع دستگاه های دیگر شده است.

در این دستگاه از هوش مصنوعی برای کنترل همه بخش‌های دستگاه استفاده می شود و از آخرین نسل سنسور های حرارتی SHT در این دستگاه استفاده می گردد. این دستگاه کره ای دما و رطوبت را با دقت بسیار بالایی از طریق المنت های نسوز و بهترین نوع پمپ آب تامین می کند و از سیستم تهویه یکسان در همه بخش‌های دستگاه برخوردار است.

نوع سنسور های مورد استفاده در این دستگاه به شکلی است که به هیچ وجه نیازی به کالیبر مجدد ندارد و دقت سنجش دما در آن قابل قابل توجه است.

مرکز واردات انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

مرکز واردات انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی

انواع دستگاه جوجه کشی 6000 تایی توسط مرکز واردات این دستگاه به بازار داخلی ایران عرضه می گردد و کسانی که بنا به دلایلی دستگاه جوجه کشی وارداتی را نسبت به انواع دیگر ترجیح می ‌دهند می ‌توانند در طرح تماس با مرکز درخواست خرید این دستگاه را اعلام کنند.

برای ارتباط مستقیم با این مرکز وارداتی نیازی به مراجعه حضوری نبوده و خریداران می توانند از طریق همین وب سایت به صورت آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی مختلف که لینک آنها در سایت قرار گرفته است با مسئول فروش این مرکز در ارتباط باشند.

در این وب سایت اطلاعات و مشخصات کامل این دستگاه آورده شده است و خریداران می توانند اطلاعات تکمیلی را در ارتباط آنلاین با این مرکز به دست آورند.

خریدار می ‌تواند از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت نیز با مسئول فروش این مرکز تماس برقرار کرده و از قیمت روز انواع این دستگاه ها مطلع شود و در صورت تمایل ثبت سفارش خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما