فروشنده معتبر دستگاه جوجه کشی در رشت

ساخت دستگاه های جوجه کشی در طی قرون متمادی در خارج و داخل کشور از انوع خانگی و سنتی آن شروع شده و به انواع صنعتی ومدرن امروزی رسیده است. این دستگاه ها برای شبیه سازی شرایط درون بدن مادر برای جوجه ها تولید و ساخت می شوند. دستگاه جوجه کشی رشت از بالاترین تکنولوژی موجود در سطح جهان برخوردار است و جوجه ها را از درون تخم نطفه دار به صورت استانداردی تولید می کند.

فروشنده معتبر دستگاه جوجه کشی در رشت

بررسی مشخصات دستگاه جوجه کشی زغالی

بررسی مشخصات دستگاه جوجه کشی زغالی باید گفت اولین دستگاه جوجه کشی ای که در جهان ساخته شد در زمان جنگ جهانی دوم وجود داشته است. در یکی از مجلات آن زمان تصویری از دستگاهی ساده که از یک جعبه ی چوبی، پرده ای برا تخم مرغ و یک ظرف که آب گرم در آن قرار می گرفت ساخته شده بود، به چاپ رسید.

این دستگاه همان دستگاه جوجه کشی است که به شیوه ای ساده عمل می کرد. امروزه این دستگاه ها با پیشرفت وسیع تکنولوژی در انواع صنعتی تر و پیشرفته تری تولید می گردد.

یکی از انواع دستگاه جوجه کشی تولید شده در رشت، دستگاه جوجه کشی برقی است؛ که خصوصیاتی همچون سهولت در کار، تسریع فرآیند تولید جوجه و جوجه کشی، راندمان بالا و … سبب گسترش فروش این نوع دستگاه جوجه کشی رشت شده است.

برای استفاده از انواع دستگاه های جوجه کشی ، به ویژه دستگاه جوجه کشی برقی استفاده از دفترچه راهنمای آن و مطالعه در باره ی نوع کارکرد دستگاه، امری ضروری در جهت استفاده مطلوب از دستگاه جوجه کشی رشت می باشد.

مرکز پخش عمده دستگاه جوجه کشی رشت

مرکز پخش عمده دستگاه جوجه کشی رشت یک دستگاه جوجه کشی عالی باید بتواند چهار فرآیند حیاتی ای که برای رشد و نموی جوجه ها الزامی است، به بهترین نحو انجام دهد. این چهار فرآیند و عناصر که برای رشد جوجه ها در تخم نطفه دار ضروری هستند شامل: • چرخش جوجه ها برای تغذیه ی بهتر آن ها از زرده و تداعی کردن فضای بدن مادر برای جوجه

  • تهویه ای مناسب برای رسیدن اکسیژن مورد نیاز به جوجه ها؛ شایان ذکر است هر چه این جوجه ها درون تخم نطفه دار بیشتر رشد کنند، به اکسیژن بیشتری نیز نیازمندند. پس وجود تهویه ای مناسب برای تامین هر چه بهتر اکسیژن الزامی است.
  • گرمای کافی درون دستگاه که باید به صورت یکسان در همه ی دستگاه پخش شود
  • رطوبت کافی ای که آن هم باید درون دستگاه به میزان مطلوب تامین گردد.

برای تهیه ی دستگاه جوجه کشی ای مناسب که فرآیند های بالا را به خوبی انجام دهد، بهترین راه مراجعه به مراکز فروش معتبر آن است. این مراکز کیفیت و قیمت مناسب را همزمان با هم به مشتریان دستگاه جوجه کشی ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما