فروشنده دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ محلی

دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ، دستگاهی کارامد و مهم با مکانیسم عمل سریع و پيشرفته است.

این دستگاه که چه از لحاظ ابعاد و اندازه و چه از لحاظ ساختار و نوع کارکرد انواع مختلفی دارد میتواند روشی سریع و اسان برای جوجه کشی تخم مرغ های نطفه دار شما باشد تا در کمترین زمان بیشترین بهره وری را داشته باشید.

فروشنده دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ محلی

انواع مختلف دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ

انواع مختلف دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ به طور کلی، دستگاه جوجه کشی مرغ به قالبی فلزی با محیطی کاملا بهداشتی و استاندارد گفته میشود که با تامین چهار شرط فرایند جوجه کشی را انجام می دهد. دستگاه های جوجه کشی، انواع مختلفی دارند. قدیمی، دست ساز و مدرن از انواع مختلف ان هستند. دستگاه های جوجه کشی امروزی در مقایسه با دستگاه های جوجه کشی قدیمی بسیار سریع ترند و نتیجه مطلوب را در مدت زمانی کم رقم میزنند.

دستگاه های جوجه کشی براساس دما، رطوبت و حرکت دادن تخم های نطفه دار عمل میکنند. دما و گرمای داده باید مانند گرمای یک پرنده به تخم خود باشد تا شرایطی مناسب برای جوجه کشی را فراهم کند. این گرما به وسیله ابزار های مختلفی مانند المنت و لامپ های مهتابی یا رشته ای تامین میشود. در جوجه کشی ها پیشرفته المنت و در جوجه کشی های دست ساز اغلب از لامپ ها استفاده میشود که هر کدام مزایای خاصی دارد.

دستگاه های جوجه کشی امروزه بسیار کارامدند و با تنوع بالا در نوع و طرح میتوانند خدمات عالی را به مشتریان عرضه کنند. این دستگاه ها اندازه هایی متفاوت دارند و به صورت دست ساز و کاملا ساده وکاربردی هم میتوانند طراحی شوند.

نکته دیگر، تامین رطوبت کافی برای تبخیر رطوبت داخل تخم است تا جوجه را به پوسته نزدیک تر کند. این رطوبت باید مناسب و یکنواخت به تمامی تخم ها برسد تا فرایند روند استاندارد و طبیعی خود را طی کند.چرخاندن تخم مرغ ها، عمل دیگر این دستگاه‌ هاست که یا به صورت دستی و یا به صورت کاملا بهداشتی و ایزوله با دستگاه ها به صورت خودکار انجام میشود.

این سه شرط بسیار لازم اند اما کافی نیستند چرا که اگر یک تهویه مناسب و اکسیژن رسانی درستی صورت نگیرد، تخم مرغ ها ازبین میروند و تلف میشوند. بنابراین تهویه بسیار لازم و ضروری است.

خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ دست ساز

خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ دست ساز تاریخچه ساخت دستگاه‌ های جوجه کشی، به زمان جنگ جهانی دوم در کشور بریتانیا برمیگردد.خرید دستگاه ‌جوجه‌کشی، با رعایت تمامی شروط گفته شده و بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین مواد، اقدام به جوجه کشی تخم مرغ ها میکند.

دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ دست ساز با بهترین کیفیت و کمیت، با نازلترین قیمت و تولید ملی در اختیار شماست تا نیاز های شما را پاسخ دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما