عمده فروش دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

شرکت تولید کننده دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان برترین دستگاه‌ جوجه‌کشی ایرانی است که با عرضه محصولاتی ناب و درجه یک گامی مؤثر در ززمینه بهبود شرایط تولید، رشد و پرورش جوجه های مختلفی از انواع طیور برداشته است. این شرکت مه در واقع عمده فروش دستگاه جوجه کشی از این قبیل به شمار می آید محصولات تولیدی خود را با نازل ترین قیمت ممکن در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

عمده فروش دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

مشخصات فنی دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

مشخصات فنی دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی

دستگاه جوجه کشی ۲۰۰۰۰ تایی که توسط شرکت تولید کننده آن ها به بازار عرضه می شود دارای مشخصه های کیفی و ویژگی های فنی منحصر به فردی هستند که موجب افزایش سطح کاربری آن ها در یک دوره زمانی مشخص بیست و یک روزه می گردد که البته طول دوره با توجه به نوع تخم هایی که در آن قرار داده می شود متفاوت خواهد بود.

در ذیل به برخی از مشخصات این دستگاه که از ویژگی های منحصر به فرد آن ها به شمار می آید به اختصار اشاره می شود:

  • قابلیت تنظیم دما: اتاقک در نظر گرفته شده برای این دستگاه دا ای یک سنسور بسیار حساس می باشد که این امکان را برآب کاربر فراهم می نماید که بتواند دمای محفظه قرار گیری تخم ها را با توجه به دمای بدن پرنده ای که قصد جوجه کشی از تخم های آن را دارد تنظیم نماید.

این دستگاه در قسمت خروجی خود دارای صفحه نمایشگر دیجیتال است که دمای اولیه و دمای تنظیم شده را به وضوح نشان داده و در صورت تغییر دوا در نتیجه قطع برق یا به هر علت دیگر شروع به اخطار دادن می نماید.

  • صفحه غلتان گرداننده تخم ها: این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که تخم ها بر روی یک صفحه غلتک مانند قرار داده می شوند تا در طول شبانه روز و با فواصل زمانی معین شروع به غلتاندن تخم ها نموده و به این ترتیب پوسته تخم نازک شده و به خارج شدن جوجه ها کمک نماید.

قیمت دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی ایرانی

قیمت دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰تایی ایرانی

قیمت دستگاه‌ جوجه‌کشی ۲۰۰۰۰ تایی ایرانی که از سوی تولید کنندگان آن ها تعیین می شود با در نظر گرفتن مشخصه های کیفی متعددی که برای این محصول وجود دارد در نظر گرفته شده و به صورت لیستی از قیمت ها در معرض دید علاقه مندان قرار داده می شود تا کلیه افراد متقاضی بتوانند با آگاهی از سطح قسمت ها و البته لت توجه به توان مالی خود نسبت به خرید این دستگاه اقدام نموده و فعالیت تولیدی خود را در سطح گسترده تری ادامه دهند.

3

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما