عرضه کننده دستگاه جوجه کشی تهران

دستگاه جوجه کشی یکی از ابزارهای مناسب برای هچ کردن تخم مرغ های نطفه دار و تولید جوجه یکروزه می باشد. این دستگاه در ظرفیت های مختلف با کیفیت گوناگون در بازار موجود است و به خریداران ارائه می شود.

عرضه کننده دستگاه جوجه کشی تهران این دستگاه را با قیمت ارزان و کیفیت عالی به خریداران و دوستداران جوجه کشی سنتی و صنعتی ارائه می کند و آنها می توانند این دستگاه با را تضمین کیفیت و به صورت گارانتی دار برای هر نقطه از ایران درخواست دهند.

عرضه کننده دستگاه جوجه کشی تهران

آشنایی با تنظیم دمای جوجه کشی مرغ

آشنایی با تنظیم دمای جوجه کشی مرغ برای تبدیل تخم مرغ نطفه دار به جوجه در دستگاه جوجه کشی سه اصل بسیار مهم وجود دارد که همگی باید به طور کاملا دقیق رعایت شود تا جنین در تخم مرغ شکل بگیرد و به خوبی رشد نماید؛ یکی از این سه اصل تنظیم دقیق دما و حرارت می باشد.

در دوره 21 روزه جوجه کشی دما باید در مقادیر مشخصی ثابت بماند و تغییر نکند زیرا هر گونه نوسان دمایی می تواند تاثیر منفی بر درصد هچ یا همان خروج جوجه از تخم مرغ داشته باشد. دما از روز صفر تا 18 که به دوره ستر معروف است باید بین 37.5 تا 37.8 درجه سانتی گراد باشد تا نطفه داخل تخم مرغ بتواند شروع به رشد کند و دامنه نوسانات دمایی در این بین باشد.

از روز 18 تا 21 که زمان خروج جوجه ها می باشد دما باید بین 37.2 تا 37.5 درجه سانتی گراد باشد تا جوجه ها بتوانند به راحتی از تخم بیرون بیایند و سطح پوست آنها کاملا خشک شود و در عین حال دچار سرماخوردگی نشوند.

دستگاه های تنظیم حرارت موجود در جوجه کشی ها به صورت دستی یا اتوماتیک قابل تنظیم بر روی این درجه ها هستند و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

شرکت پخش دستگاه جوجه کشی تهران

شرکت پخش دستگاه جوجه کشی تهران

شرکت پخش دستگاه جوجه کشی تهران به عنوان یکی از فعال ترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه پخش و توزیع دستگاه جوجه کشی تهران اقدام به ارائه این محصول به خریداران آن در سراسر کشور نموده است و آن را با قیمت عالی ارائه می نماید.

این شرکت برای عرضه دستگاه جوجه کشی به خریداران از روش پخش مستقیم استفاده می کند به این معنی که محصول را مستقیما به دست خریدار نهایی می رساند تا هیچ واسطه ای بین خریدار و شرکت وجود نداشته باشد که باعث افزایش قیمت این محصول شود.

این شرکت از طریق همین وب سایت انواع مختلف این دستگاه را به خریداران معرفی می کند و مشخصات تک تک آنها را در وب سایت ذکر کرده است. خریدار می تواند با مراجعه به این وب سایت و مطالعه مشخصات این دستگاه نسبت به سفارش آن اقدام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما