عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی 80 تایی

بسیاری از شرکت های پخش و فروش آنلاین، شرایط عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی 80 تایی را برای فعالان حوزه پرورش طیور فراهم نموده اند تا متقاضیان بتوانند بهترین و باکیفیت ترین دستگاه ها را مطابق با نیاز خود بدون واسطه و با قیمت مناسبی تهیه کنند.

عرضه مستقیم این محصولات سبب کوتاه شدن دست دلالان و کاهش هزینه های خرید می شود و از آن جایی که بین عرضه کننده و خریدار ارتباط مستقیمی برقرار است، محصول ارائه شده بسیار باکیفیت و تضمین شده می باشد.

عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی 80 تایی

تعریفی از انواع دستگاه جوجه کشی

تعریفی از انواع دستگاه جوجه کشی 1_ دستگاه جوجه کشی خانگی:

از آن جایی که این دستگاه وزن سبک و قابلیت حمل و نقل راحتی دارد، از آن در مکان های کوچک مانند؛ آپارتمان و منزل می توان استفاده کرد، یکی از ویژگی های این دستگاه، ظرفیت جوجه کشی بالا است به طوری که تا ۱۰۰ عدد تخم مرغ متغیر می باشد و بیشتر در کلاس های آموزش پرورش طیور کاربرد دارد.

2_ دستگاه جوجه کشی حرفه ای:

این دستگاه مجهز به سیستم چرخشی حساس، تنظیم دما و رطوبت رسانی اتوماتیک و سنسور های دقیق است از آن جهت مخصوص پرنده های زینتی و ارزشمند مانند؛ کاسکو، ماکائو و انواع طوطی سانان گران قیمت است و ظرفیت پایینی دارد زیرا؛ تخم نطفه دار این پرنده ها بسیار ارزشمند می باشد و باید دقت لازم را نمود.

3_ دستگاه جوجه کشی صنعتی:

این دستگاه از آن جایی که ظرفیت بسیار بالایی دارد در اکثر مزارع و سالن های پرورش طیور استفاده می شود و قابلیت تبدیل صد ها تخم مرغ را به صورت هم زمان به جوجه دارد در مورد برق مصرفی آن بهتر است بدانید که ۲۲۰ ولت تک فاز می باشد.

4_ دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک:

کارکرد تمام اتوماتیکی دارد یعنی مجهز به تنظیمات پیشرفته میزان دما و رطوبت، تعداد روز های جوجه کشی و زمان توقف می باشد و طراحی آن در دو مدل خانگی و صنعتی اجرا شده است، بسیار دستور کار ساده ای دارد به این صورت که فقط باید تخم های نطفه دار را درون دستگاه قرار داد و از داخل تنظیمات، نوع پرنده را انتخاب نمود.

تولیدکنندگان انواع دستگاه جوجه کشی 80 تایی

تولیدکنندگان انواع دستگاه جوجه کشی 80 تایی با توجه به گسترش حرفه جوجه کشی، واحد های تولیدی زیادی در اقصی نقاط کشور مشغول فعالیت هستند که تمام تلاش خود را می کنند تا با تولید بهترین دستگاه های پیشرفته و مدرن، نیاز جامعه را رفع کرده و رضایت طرفداران زیادی را جلب کنند.

تولیدکنندگان انواع دستگاه جوجه کشی ۸۰ تایی و ظرفیت های دیگر را با مشخصات کامل و نحوه کارکرد درون سایت های اینترنتی مربوطه قرار می دهند تا خریداران بتوانند خرید راحت و بدون دردسری را داشته باشند از این رو همیشه افزایش سطح کیفی این دستگاه ها را مدنظر می گیرند تا با فروش بالا، درآمد قابل توجهی را کسب کنند.

تولیدکنندگان با توجه به افرایش میزان تقاضا ها، تولیدات خود را نیز افزایش می دهند و توانسته اند با تولید مناسب و صحیح علاوه بر دستیابی به سود فراوان، اشتغال زایی خوبی را به جود آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما