عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی صنعتی

هم اکنون عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی ایرانی در مدل های بسیار کاربردی و مهم از جمله دستگاه جوجه کشی صنعتی صورت گرفته و می توانید دستگاه فوق را با قیمت بی واسطه تهیه کرده و خرید کم هزینه تری را تجربه نمایید. همانطور که میدانید دستگاه های جوجه کشی یکی از تجهیزات کارآمد محسوب گشته که محدودیت تولید جوجه زنده توسط آنها برطرف شده و قادر به تولید جوجه های بسیار و در نتیجه تامین مناسب آنها در صنعت طیور می باشند.

عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی صنعتی

نکات طلایی برای جوجه کشی در خانه

نکات طلایی برای جوجه کشی در خانه جوجه کشی فرآیندی مهم تلقی شده و نباید در انجام آن بی گدار به آب زد و حتماً نکات لازم برای این امر باید رعایت شوند تا بتوان شاهد نتایج و بازخوردهای مثبت حاصل از آن بود، اولین گام برای آغاز عملیات جوجه کشی، استفاده از دستگاه جوجه کشی می باشد.

این نوع دستگاه ها در مقابل روش های سنتی تولید جوجه توسط پرنده مادر قرار داشته و بدون محدودیت زمانی و عددی، اقدام به تولید جوجه پرندگان مختلف می نمایند.
در واقع دستگاه های فوق از عملکرد هوشمند برخوردار بوده و تمامی اقدامات لازم توسط آنها به صورت خودکار و ایمن صورت می گیرد، ضمناً اگر کار با این دستگاه ها به درستی انجام گیرد، درصد ریسک آنها نزدیک به صفر خواهد بود.

در ادامه قصد داریم تا نکات طلایی را برای جوجه کشی در خانه که توسط دستگاه جوجه کشی خانگی انجام می گیرد، عنوان نماییم:

  1. حتماً باید به سراغ تخم های نطفه دار برای گنجاندن در دستگاه و حصول نتایج مورد انتظار بروید.
  2. از انتخاب تخم های کهنه، آلوده و آنهایی که دارای عیوب ظاهری هستند، باید پرهیز کنید.
  3. بهترین دما برای انبار کردن تخم ها، نهایتاً 18 درجه سانتیگراد خواهد بود.
  4. تخم ها را ابتدا با پارچه زبر یا مسواک به خوبی شسته و پاک کنید و سپس در دستگاه قرار دهید.
  5. همچنین باید قسمت پهن تخم رو به بالا در دستگاه بماند.
  6. به طول دوره جوجه کشی در خصوص هر یک از پرندگان باید دقت داشته باشید، مثلاً تخم بلدرچین در دوره 17 روزه، تخم بوقلمون در دوره 28 روزه، تخم مرغ در دوره 21 روزه، تخم غاز در دوره 35 روزه و … به جوجه تبدیل می شوند.
  7. دستگاهی که هم برای تخم های مختلف پرندگان و همچنین برای محیط خانه، مناسب به نظر می رسد، دستگاه جوجه کشی اتوماتیک است که کافی است نوع پرنده را انتخاب کرده تا دستگاه عملیات بعدی را به صورت خودکار و منظم انجام دهد.

بررسی بازار داخلی دستگاه جوجه کشی صنعتی

بررسی بازار داخلی دستگاه جوجه کشی صنعتی دستگاه جوجه کشی صنعتی در مقابل دستگاه های خانگی قرار داشته و ظرفیت و عملکرد به مراتب بیشتر و سریع تری را به همراه خواهد داشت، ضمناً این دستگاه از ساختار کارکردی پیشرفته تری برخوردار بوده و منجر به وصول بهترین نتایج خواهد شد.

حالا اهمیت و استفاده‌ی روزافزون دستگاه جوجه کشی صنعتی که در مدل اتوماتیک و همراه با توان کارکردی بالا ارائه گشته، باعث گسترش بازار فروش این محصول و در نتیجه گشوده شدن مسیرهای صادراتی شده است.
لذا به دنبال آن شاهد عرضه انواعی از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه جوجه کشی صادراتی در بازارهای خارجی نیز می باشیم که حتی به آمار فروشی فراتر از آمار موجود در بازار داخلی دست یافته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما