عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی بوقلمون

دستگاه جوجه کشی بوقلمون از جمله دستگاه های می باشد که جهت پرورش و جوجه آوری بوقلمون مورد استفاده قرار می گیرد و از قابلیت های مختلف و اتوماتیکی برخوردار است. معمولا با توجه به فرآیند سریع جوجه آوری بوقلمون با این دستگاه ها تقاضا برای خرید آن از سوی پرورش دهندگان این پرنده بسیار بالا است و به همین جهت برندهای تولیدی به شیوه های مختلفی به فروش آن می پردازند که عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی بوقلمون به صورت های مختلفی انجام خواهد شد.

عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی بوقلمون

آموزش نصب دستگاه جوجه کشی اسکندری JDR 900

آموزش نصب دستگاه جوجه کشی اسکندری JDR 900 آیا تا به حال از دستگاه های جوجه کشی اسکندری استفاده کرده اید؟ در این آموزش با نحوه نصب و فعالیت دستگاه جوجه کشی اسکندری JDR 900 آشنا خواهید شد؟

برای این کار ابتدا باید برد JDR 900 را بر روی دستگاه نصب کرد و سپس با توجه به نوع تخم پرنده ای که قصد جوجه آوری از آن را دارید به انتخاب دکمه همان پرنده از روی برد خواهید پرداخت.

با انتخاب دکمه پرنده مورد نظر تنظیمات مورد نظر همچون تنظیمات مربوط به دما و رطوبت همان پرنده در دستگاه اعمال خواهد شد.

این دستگاه ها دارای سیستم سخن گویی می باشد که به صورت هوشمند به ارائه آموزش ها و راهنمایی های لازم جهت جوجه آوری از پرنده های مختلف می پردازد.

بر روی کنترلر 900 سه نمایشگر مختلف تعبیه شده است که به ترتیب از بالا به پایین نشان دهند دمای دستگاه، نشان دهنده رطوبت دستگاه و سومین نشانگر به عنوان روزشمار دستگاه خواهد بود.

معمولا این دستگاه دارای قابلیت چرخش شانه های تخم های نطفه دار به صورت 360 درجه دارند و به صورت کاملا هوشمند به انجام رطوبت رسانی، اکسیژن رسانی به این تخم های نطفه دار می پردازد.

این دستگاه معمولا دارای ستر و هچر همزمان می باشند که در هزینه ها و وقت تا حد زیادی صرفه جویی خواهند کرد و به همین دلیل روز به روز استفاده از این دستگاه ها بیشتر خواهد شد.

معمولا این دستگاه ها نیاز به استفاده از برق زیادی نیستند و معمولا با استفاده از برق 220 ولت به راحتی به جوجه آوری خواهند پرداخت.

بهترین مراکز خرید دستگاه جوجه کشی بوقلمون

بهترین مراکز خرید دستگاه جوجه کشی بوقلمون امروزه بسیاری از مراکز پرورش بوقلمون جهت تامین نیاز مشتریان خود به گوشت این پرنده به استفاده از دستگاه جوجه کشی بوقلمون می پردازند.

معمولا دستگاه جوجه کشی ظرفیت بالا بوقلمون در حجم بالایی به جوجه کشی مصنوعی می پردازد و به همین دلیل روز به روز تقاضا برای خرید این دستگاه ها بیشتر می گردد.

از این رو بهترین مراکز خرید دستگاه جوجه کشی باکیفیت بوقلمون به شیوه های مختلفی امکان تهیه این دستگاه هارا میسر نموده اند تا مشتریان بتوانند به راحتی به تهیه این دستگاه ها بپردازند.

از جمله روش های خرید و فروش این دستگاه ها می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما