عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4، یکی از بهترین فرآیند ها برای فروش این محصول به شمار می رود که اغلب متقاضیان از آن استقبال گسترده کردند و توانستند این محصول را با این فرآیند با ارزان ترین قیمت ها تهیه نمایند. دستگاه جوش جوجه کشی ایزی باتور ۴ محصول تولید شده کاملاً جدیدی است که فرایند جوجه کشی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌ دهد و راندمان و بازدهی بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

مشخصات دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

مشخصات دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 دستگاه جوجه کشی هوشمند ایزی باتور محصول تولید شده جدیدی است که توانسته با قابلیت های منحصر به فرد خود در حرفه مرغداری و جوجه کشی بهترین عملکرد را به جای بگذارد و با رضایت بیش از حد مشتریان روبرو شود.

دستگاه جوجه کشی هوشمند ایزی باتور 4 در سایز های کوچک و بزرگ تولید می شود که در هر یک از این مدل ها شانه های دوار و غلطکی بر روی دستگاه تعبیه شده است که از آن می توان برای هر نوع تخم نطفه داری استفاده کرد. سنسور این نوع دستگاه ها از نسل سوم سوئیس انتخاب شده است و پد سلولوزی و پمپ آب در درون دستگاه وجود دارند که فرایند پمپاژ را انجام می ‌دهند.

همچنین این نوع دستگاه‌ ها مجهز به سنسور محیطی و سیستم فاز تنظیم دما و رطوبت نیز می باشند که باعث می شود از طیف وسیعی از پرندگان با راندمان بسیار بالا جوجه کشی نمایند.

علاوه بر این مورد دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۴ دارای بدنه ضد زنگ و آنتی باکتریال است که دوام عمر مفید طولانی دارد. بر مبنای تمامی این مشخصات و ویژگی ها این محصول امروزه بازار فروش گسترده ای به خود اختصاص داده است.

بهترین مرکز فروش دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

بهترین مرکز فروش دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 دستگاه جوجه کشی بزرگ ایزی باتور 4 با داشتن مشخصات فنی منحصر به فرد، امروزه توانسته است جایگزین اغلب دستگاه های جوجه کشی در فرآیند پرورش طیور قرار بگیرد که اکثر فعالان ترجیح می ‌دهند از این محصول با کیفیت استفاده نمایند.

بهترین دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۴ توسط برند های ایرانی در مرکز فروش عمده به صورت مستقیم به مشتریان معرفی می گردد تا تمامی آنها توانایی تهیه این محصول را با قیمت های مناسب داشته باشند و بتوانند از ویژگی ‌های منحصر به فرد آن برخوردار شوند.

بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه جوجه کشی هوشمند و جدید از فرآیند های فروش مستقیم و اینترنتی برای معرفی بهتر این محصول استفاده می نمایند تا علاوه بر عرضه در بازار های داخلی بتوانند در زمینه صادرات این محصول به دیگر کشور ها نیز اقداماتی انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما