عرضه عمده دستگاه جوجه کشی شترمرغ

دستگاه جوجه کشی شترمرغ یکی از دستگاه های جوجه کشی بوده که جهت هچ نمودن و تبدیل تخم های شترمرغ به جوجه شترمرغ مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه عمده این دستگاه‌ها توسط تولید کننده برتر آن در کشور انجام می ‌شود و خریداران می ‌توانند از تمام کشور به روش مستقیم نسبت به سفارش دستگاه اقدام کنند تا اسرع وقت و با تضمین سلامت دستگاه به آنها تحویل داده شود.

عرضه عمده دستگاه جوجه کشی شترمرغ

آموزش کار با دستگاه جوجه کشی

آموزش کار با دستگاه جوجه کشی روش کار با دستگاه جوجه کشی بسیار راحت می باشد برای شروع به کار در قبل از هر هر چیز باید تخم های سالم و نطفه دار را کاملا تمیز و سپس مخزن آب دستگاه را از آب پر کرده و دستگاه را به جریان برق مستقیم شهری وصل کرد. دما باید در مورد تخم مرغ و روی ۳۷.۵ درجه سانتی گراد تنظیم شود و رطوبت برای دوره ستر 70 درصد باشد که به وسیله دستگاه رطوبت سنج و تنظیم دریچه های موجود در دستگاه به دست می ‌آید.

اکنون تخم مرغ باید در شانه های مخصوص این دستگاه به گونه ای که نوک پهلوان ها رو به بالا باشد چیده می شوند و زاویه چرخش آنها در دستگاه ۴۵ درجه تنظیم شده است. زمان چرخ به وسیله تجهیزات مخصوص نصب شده بر روی دستگاه مشخص شده است.

دستگاه جوجه کشی باکیفیت به تدریج شرایط دمایی و رطوبتی مناسب را برای تخم‌مرغ را فراهم آورده، پس از ۱۸ روز باید دما به ۳۷.۲ درجه سانتی گراد کاهش یابد تا دوره ستر شروع شود و جوجه ها از تخم ها بیرون بیایند.

بررسی بازار دستگاه جوجه کشی شترمرغ

بررسی بازار  دستگاه جوجه کشی شترمرغ دستگاه جوجه کشی شترمرغ یکی از انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی می باشد که بیشتر در واحدهای پرورش شترمرغ در مورد استفاده قرار می گیرد. در این واحدها تخم های هچ شده به صورت جوجه شترمرغ به فروش برسند یا این که جهت توسعه گله مورد استفاده قرار بگیرند بنابراین این دستگاه دارای کاربرد بسیار زیادی برای این مزارع پرورشی است.

در بازار انواع این دستگاه ها، دستگاه جوجه کشی شتر مرغ اهمیت زیادی دارد و خریداران این دستگاه می توانند به طور مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده آن ارتباط برقرار کنند و سفارش خود را از طریق سفارش اینترنتی یا تلفنی اعلام کنند.

خریداران می ‌توانند از طریق همین سایت به بخش محصولات آن مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد این دستگاه را مطاله کنند سپس به صورت اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهند.

انواع مختلف این دستگاه در بازار دستگاه های جوجه کشی وجود دارد که هر یک دارای ظرفیت های مختلفی هستند بنابراین قیمت متفاوتی خواهند داشت.

بازار فروش این دستگاه ها منحصر به داخل کشور نبوده و امکان صادرات آن به دیگر کشورها نیز به راحتی فراهم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما