عرضه دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ شاخدار

با توجه به افزایش چشم گیری جمعیت در سال های گذشته، استفاده از دستگاه های جوجه کشی روز به روز در حال افزایش می باشد. این کالا می تواند همان شرایط مرغ مادر را برای تبدیل تخم های نطفه دار به جوجه فراهم نماید. عرضه دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ شاخدار به صورت عمده انجام می شود تا تعداد دوستان بیشتری بتوانند نیازمندی های خود را به شکل آسوده برطرف نمایند.

عرضه دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ شاخدار

معرفی انواع دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ

معرفی انواع دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ معرفی مشخصات انواع دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ شامل گزینه های زیادی است که تنها در یک صفحه جای نمی گیرد. در نتیجه تلاش می شود تا برترین گزینه ها اشاره شده تا متقاضی به اطلاعات بیشتری در خصوص کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

  1. فضای بزرگ: بسته به نوع ماشین می توان در هر مرتبه می توان تعداد 30 الی 200 تخم را به صورت طبقه بندی شده جای گذاری نمود. در خصوص نمونه های خانگی و صنعتی این مسئله متفاوت بوده که انتخاب هر کدام بستگی به نظر خریدار خواهد داشت.
  2. مصرف بهینه برق: از جریان 220 ولت برق شهری بهره برداری می نماید. کم مصرف بوده تا خریدی مقرون به صرفه را شکل داده باشد.
  3. صفحه نمایش ال ای دی: دما، رطوبت و روز شمار به صورت اعداد درشت بر روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد تا بتوان به سادگی تغییرات مورد نظر را در حین اجرا وارد ساخت.
  4. چرخش 360 درجه: این کار را به کمک غلتک های مخصوص خود انجام داده تا هیچ نقطه کوری در زمان جوجه کشی باقی نماند.
  5. انتخاب نوع پرنده: در سیستم به سادگی تنها با لمس چند کلیک می توان نوع پرنده مورد نظر شامل غاز، اردک، مرغ یا کبک یا بوقلمون را انتخاب نموده تا عملکرد مطلوبی را از خود بر جای بگذارد.
  6. تنظیم دما و رطوبت: این موضوع باعث می شود تا اکسیژن رسانی به تمام بخش های تخم، به صورت یکنواخت شکل گرفته تا در بازه زمانی ایده آلی جوجه ها سر از تخم بیرون آورند.

قیمت دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ دست ساز

قیمت دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ دست ساز به منظور آشنایی با آخرین قیمت دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ دست ساز می توانید به آسانی تلفن همراه خود را برداشته و با یکی از شماره های ذکر شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید. دوستان بنده در تیم های مشاوره به صورت 24 ساعته آنلاین، در تیم های مختلف، آماده خدمت رسانی می باشند تا هر گونه پرسش احتمالی به صورت کاربردی پاسخ داده شود.

ارسال داخل بسته بندی های استاندارد انجام می شود تا به صورت سالم و به دور از هر ایرادی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. دارای ضمانت نامه 4 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله می باشد تا در صورت بروز هر گونه ایرادی بتوان قطعات یدکی را جایگزین نمود و پشتیبانی کاملی را از خریدار به عمل آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما