عرضه دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌صنعتی بزرگ

با توجه به افزایش سطح مشاغل خانگی و رونق کسب و کار های کوچک از جمله پرورش پرندگان مختلف، تولید انواع دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌صنعتی نیز با رشد چشمگیری رو به رو شده است تا جایی که می توان گفت عرضه این دستگاه نیز نسبت به گذشته در سطح گسترده تری انجام می پذیرد. به طوری که شرکت تولید کننده دستگاه های جوجه‌کشی ‌صنعتی، به منظور ارائه هر چه راحت تر و سریع تر محصولات تولیدی خود اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی ویژه فروش آنلاین نموده اند.

عرضه دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌صنعتی بزرگ

اندازه های دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌صنعتی

اندازه های دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌صنعتی

شرکت تولید کننده دستگاه جوجه کشی صنعتی به منظور جلب نظر متقاضیان و نیز با هدف افزایش سطح کاربری محصلوات تولیدی خود اقدام به تولید دستگاه هایی با ابعاد وو ظرفیت های مختلف نموده است تا کلیه افراد با هر میزان امکانات و توان مالی که دارند بتوانند این نوع محصولات صنعتی را خریداری نموده و فعالیت های تولیدی خود را به راحتی راه اندازی نمایند.

ابعاد مختلفی که برای این دستگاه ها وجود دارد شامل موارد زیر می باشد که به اختصار شرح داده می شود:

  • دستگاه های جوجه کشی کوچک: این نوع محصول در ابعاد 30 در 70 سانتی متر طراحی شده و قدرت تولید تا 60 جوجه مرغ را دارا می باشد؛ مهم ترین مزیتی که این دستگاه دارد قابلیت حمل و جا به جایی راحت آن ها می باشد.
  • دستگاه های متوسط جوجه کشی: این گروه از محصولات نسبت به نمونه قبل اندازه بزرگ تری داشته و به مثابه آن، تعداد بیشتری جوجه را تولید می نماید.
  • دستگاه جوجه کشی عظیم الجثه: این دستگاه ها بیشتر شبیه اتاقک کوچک جوجه کشی هستند و به کمک آن ها می توان بیش از هزار جوجه را تولید نمود.

این محصول بیشتر در مراکز بزرگ پرورش تولید مرغ و تخم مرغ مورد استفاده قرار گرفته و نسبت به دو نمونه فوق، بیشترین میزان بازدهی را دارد.

قیمت انواع دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌صنعتی

قیمت انواع دستگاه‌ جوجه‌کشی ‌صنعتی

متقاضیان که قصد استعلام قیمت دستگاه‌ جوجه‌کشی صنعتی را دارند می توانند به وب سایت رسمی شرکت تولید کننده این نوع محصول مراجعه نموده و پس از بررسی لیست قیمت هایی که در سایت قرار داده شده است نسبت به تنوع قیمتی که برای این نوع سیستم جوجه کشی وجود دارد آگاهی پیدا کنند.

این قیمت ها را تولید کنندگان آن ها بر اساس معیار های کیفی و فنی هر یک از دستگاه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی که هستند تعیین نموده و در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند تا کلیه افراد بتوانند با توجه به نرخ های تعیین شده و با توجه به سطح مالی خود نسبت به خرید دستگاه های صنعتی جوجه کشی، اقدام به عمل آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما