صادرکنندگان دستگاه جوجه کشی کوچک

دستگاه های جوجه کشی در ظرفیت های مختلف تولید می شوند. دستگاه جوجه کشی کوچک یکی از انواع این دستگاه با ظرفیت تعداد کم تخم مرغ است و بیشتر برای جوجه کشی تخم پرنده های زینتی مورد استفاده قرار می گیرد.

صادر کنندگان این دستگاه کوچک بهترین آن را با کیفیت تضمینی به کشورهای دیگر صادر می کنند و به این ترتیب از صادرات آن به دلیل بالا بودن نرخ ارز سود خوبی می توانند به دست آورند.

صادرکنندگان دستگاه جوجه کشی کوچک

تخم مرغ هایی که نباید در دستگاه جوجه کشی قرار گیرند

تخم  مرغ هایی که نباید در دستگاه جوجه کشی قرار گیرند برای این که بتوان بیشترین میزان تولید جوجه را از تخم های قرار داده شده در دستگاه جوجه کشی باکیفیت داشته باشیم تنها نباید به دقیق دستگاه در تنظیم رطوبت، دما و چرخش دقیق تخم ها اکتفا کرد بلکه باید از کیفیت تخم ها نیز اطمینان داشت زیرا بدون تخم نطفه دار با کیفیت امکان جوجه کشی در بهترین دستگاه ها نیز وجود ندارد.

برخی از تخم مرغ ها نباید در دستگاه جوجه کشی قرار گیرند که این تخم مرغ ها به قرار زیر هستند :

  • تخم مرغ های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک مناسب قرار دادن در دستگاه جوجه کشی نیستند.
  • تخم مرغ باید کاملا سالم و عاری از هر نوع ترک یا شکستگی باشد.
  • تخم مرغ های دو زرده به جوجه تبدیل نمی شوند.
  • همه تخم مرغ ها باید نطفه دار باشند و هر چه درصد نطفه داری تخم مرغ کم تر باشد درصد هچ نیز پایین تر خواهد آمد.
  • تخم مرغ های بد شکل قابلیت هچ بسیار پایین دارند.
  • وجود هر گونه آلودگی روی تخم مرغ می تواند به سلامت همه تخم مرغ ها قرار داده شده در دستگاه آسیب برساند و باعث تولد جوجه های بیمار و ناسالم شود.

المان های تأثیرگذار بر قیمت دستگاه جوجه کشی کوچک

المان های تأثیرگذار بر قیمت دستگاه جوجه کشی کوچک عوامل بسیار زیادی وجود دارند که در قیمت دستگاه جوجه کشی کوچک تاثیر گذار هستند. جنس بدنه دستگاه یکی از این عوامل است که می تواند از انواع مختلف فلزات یا از جنس پلیمرهای مختلفی مانند پی وی سی باشد. درجه عایق بودن بدنه نقش بسیار زیادی در قیمت این محصول و در میزان هچ شدن جوجه ها دارد.

چگونگی تنظیم حرارت، رطوبت و دما و تجهیزات قرار گرفته در دستگاه همگی می توانند از المان های تاثیرگذار بر قیمت این دستگاه جوجه کشی خانگی کوچک باشند. نوع این تجهیزان ممکن است بسیار ابتدایی و ارزان قیمت یا با استفاده از تکنولوژی روز و پیشرفته باشد که هر از اینها به نوعی در قیمت نهایی این دستگاه تاثیر گذار هستند.

ظرفیت این دستگاه ها می تواند 12، 18، 24 و یا بیشتر باشد که همگی جزء دستگاه های کوچک محسوب می شوند اما به لیل تفاوت در ظرفیت دارای تفاوت قیمتی نیز هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما