شرکت پخش دستگاه جوجه کشی شترمرغ

در بین ماشین های جوجه کشی پرندگان مختلف، تخم شتر مرغ به دلیل وزن بیشتر خود باید از شرایط خاصی برخوردار باشد. این دستگاه با کیفیت، عملکرد مثبتی داشته تا تمام نیاز های تخم های نطفه دار را برطرف نماید. مشتریان بزرگوار با تهیه محصولات مورد نظر خود از برترین شرکت پخش دستگاه جوجه کشی شترمرغ، کالایی استاندارد را بدست می آورند تا به خوبی از مزیت های زیادی که دارد، در زمینه های متفاوت بهره برداری نموده و به سود شایسته ای دسترسی داشته باشند.

شرکت پخش دستگاه جوجه کشی شترمرغ

آموزش نحوه جوجه کشی مصنوعی شترمرغ

آموزش نحوه جوجه کشی مصنوعی شترمرغ شانه های دستگاه جوجه کشی شترمرغ، دارای اندازه درشت تری از نمونه های مشابه نظیر بلدرچین و مرغ دارد. به همین خاطر سانتریفیوژ مرکزی، باید توانایی تحمل چرخش وزن سنگین آن را داشته باشد.

این ماشین دارای سیستم رطوبت گیر می باشد. چون تخم ها باید در گام اول رطوبت گیری شده و به مرز 15 درصدی رطوبت برسند. تخم های چند لایه، می تواند گاز های اعمال شده را تحمل کرده و هیچ گونه آسیبی در کار به وجود نیاید. در حقیقت نکته اصلی در زمان جوجه کشی تخم های شترمرغ، تنظیمات دقیق میزان رطوبت در دوره ستر می باشد.

لایه های آلومینیومی موجود در کابین، از بروز آلودگی های احتمالی پیشگیری نموده تا عملکرد شایسته ای را از خود به نمایش بگذارد. دستگاه جوجه کشی اتوماتیک، سایز بندی های گوناگونی داشته تا هر شخصی هر نیازی را که داشته باشد، بتواند به آسانی فراهم نموده و خریدی ایده آل اتفاق افتاده باشد.

روز شمار، میزان حرارت و رطوبت به صورت دیجیتالی بر روی صفحه نمایش لمسی با اعداد درشت رنگی به نمایش در می آید. موارد یاد شده به آسانی به کمک ریموت کنترل های از راه دور قابل تنظیم می باشد. پخش یکنواخت گرما، به رشد و بلوغ زودرس و یکسان، تخم های نطفه دار کمک شایانی خواهد نمود.

خرید عمده انواع دستگاه جوجه کشی شترمرغ

خرید عمده انواع دستگاه جوجه کشی شترمرغ خرید عمده انواع دستگاه جوجه کشی ساده شترمرغ، منجر می شود تا متقاضیان بیشتری توانایی بهره مندی از ویژگی های منحصر این کالا را داشته باشند. در حقیقت هر شخص می تواند به آسان ترین شیوه ممکن، از طریق یکی از اعداد قید شده در سایت مقدار درخواستی خود را در ابعاد وسیع تعیین نماید.

سفارش دهی غیر حضوری در زمان نیز صرفه جویی به عمل خواهد آورد. کارشناسان فروش به صورت 24 ساعته و در شیفت های مختلف، آماده خدمت رسانی می باشند تا پاسخ پرسش های مطرح شده را دریافت نموده و خریدی درجه یک، اتفاق افتاده باشد.

ارسال دستگاه، در بسته بندی های ایمن انجام می شود تا در حین انتقال هیچ گونه ضربه ای در محصول به وجود نیامده و به صورت سالم بدست مخاطب برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما