شرکت واردکننده دستگاه جوجه کشی 3700 تایی

دستگاه جوجه کشی 3700 تایی یکی از تجهیزات پر مصرف در مراکز پرورش طیور است که جزو دستگاه های صنعتی محسوب می‌ شود. شرکت وارد کننده دستگاه جوجه کشی بهترین و کارآمد ترین مدل های این دستگاه ها را در نمونه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک در تنوع بالایی انتخاب و عرضه می‌ کند. شرکت های وارد کننده این محصول ابتدا سعی دارند معتبر ترین و شناخته شده ترین برند های سازنده این دستگاه ها را شناسایی کنند و محصولاتشان را وارد بازار ایران نمایند.

شرکت واردکننده دستگاه جوجه کشی 3700 تایی

تأمین رطوبت توسط دستگاه جوجه کشی

تأمین رطوبت توسط دستگاه جوجه کشی یکی از مهم ترین ارکان تشکیل دهنده دستگاه های جوجه کشی مکانیسم تامین رطوبت آن ها است. برای تامین رطوبت این دستگاه ها گاهی از یک ظرف آب استفاده می کنند.

درون این دستگاه ها به وسیله قطعه ای مشخص، میزان رطوبت سنجیده می ‌شود و در صورت نیاز به رطوبت بیشتر، آب به وسیله پمپی با فشار به صورت پودر به محیط تزریق می ‌شود و رطوبت محیط دستگاه را افزایش می دهد.

همچنین نمونه های پیشرفته تر این دستگاه های جوجه کشی در ساختار شان از دستگاه های رطوبت ساز و مه ساز استفاده می‌ کنند. این دستگاه ها با استفاده از امواج آلتراسونیک آب را به ذرات بسیار ریزی تبدیل می کنند که مانند مه در فضا پخش می شود.

همچنین یکی دیگر از روش های تامین رطوبت توسط دستگاه جوجه کشی، بالا بردن دمای محفظه آب و تبخیر آن می‌ باشد که این حرارت از طریق المنت به ظرف آب منتقل می شود. میزان اندازه رطوبت نیز قابل اندازه گیری است. بدان معنی که بر اساس میزان رطوبتی که مصرف کننده در نظر گرفته است، مقدار معینی گرما به ظرف آب منتقل کرده و طبق میزان درخواستی میزان رطوبت دستگاه تامین می شود.

عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی 3700 تایی

عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی 3700 تایی دستگاه جوجه کشی ۳۷۰۰ یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین دستگاه ها در بازار است که معمولاً خریداران اصلی این محصولات مراکز پرورش طیور محسوب می شوند.

این دستگاه توسط مراکز بسیار زیادی در اقصی نقاط جهان تولید می شود. بسیاری از خریداران داخلی سعی دارند تا خرید دستگاه جوجه کشی خارجی را مد نظر قرار دهند. از همین جهت امروزه عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی وارداتی در سراسر ایران نیز به صورت بی واسطه و با قیمتی بسیار نازل انجام می شود.

مجموعه ما از جمله مراکزی است که به عرضه مستقیم دستگاه جوجه کشی در انواع مختلف فعال است و در روند فعالیت خود سعی دارد تا محصول مطمئن و منحصر به فردی را در ویترین فروش خود قرار دهد تا بتواند بدین نحو رضایت مشتریان را جلب کند و اعتبار خود را در بازار افزایش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما