شرکت وارداتی دستگاه جوجه کشی پرنده

دستگاه جوجه کشی پرنده برای نگهداری نطفه هایی که قرار است تبدیل به جوجه شوند بهترین گزینه به شمار می رود. این سیستم شبیه بدن مادر طراحی شده و دما و رطوبتی مناسب دارد که می تواند تخم ها را تا زمان تولد جوجه ها به صورت کاملا ایمن نگهداری کند.‌ شرکت وارداتی برای تامین نیاز بازار این دستگاه را با سطح کیفی بالا وارد می کند. هر چه سطح تقاضا در بازار بیشتر می شود مسلما میزان واردات هم افزایش پیدا می کند.

شرکت وارداتی دستگاه جوجه کشی پرنده

معرفی 5 مدل معروف دستگاه جوجه کشی

معرفی 5 مدل معروف دستگاه جوجه کشی دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی دارای مدل های مختلفی بوده که هر کدام سایز و ظرفیت مختص به خود را دارند. در زیر ۵ مدل معروف را معرفی می کنیم‌.

  1. دستگاه ایزی باتور ۵ که کاملا هوشمند بوده و دارای ۵ ردیف مجزا است و در آپارتمان و ویلا و هر محیط دیگری قابل استفاه می باشد.
  2. دستگاه های ظرفیت بالا درنا که گنجایش زیادی دارند و برای صنایع هم گزینه مناسبی هستند.
  3. دستگاه جوجه کشی سولار که کاملا اتوماتیک است و تمام امکانات آن به صورت هوشمند هستند.
  4. دستگاه جوجه حرفه ای که بیشتر برای صنایع مناسب است تمام امکانات محیطی و بهداشتی را دارا می باشد و می تواند شرایطی مطلوب برای رشد طیور فراهم کند.
  5. مدل دیگر دستگاه های کوچک خانگی است که سایز کمی دارند و در هر فضایی قابل استفاده می باشند.

این تنوع بالا گستردگی فعالیت و سابقه درخشان تولیدی را نشان می دهد که بر انتخاب مشتریان نیز تاثیر گذار است و آنها می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

نمایندگی عرضه انواع دستگاه جوجه کشی پرنده

نمایندگی عرضه انواع دستگاه جوجه کشی پرنده نمایندگی برای عرضه دستگاه جوجه کشی غیر اتوماتیک خدمات گسترده ای را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. نمایندگی در بازارهای فروش نقش اساسی دارد. این مرکز بهترین محصول را به صورت عمده و با نرخی ارزان از تولیدی خریداری کرده و خود نیز با نرخی مناسب به بازار عرضه می کند و در رفع نیاز مصرف کنندگان نقش اساسی دارد. شرکت ها برای گسترش و فروش بیشتر به این مراکز نیاز ضروری دارند.

فروش بدون واسطه در سراسر کشور یکی از روش هایی می باشد که در آن فروشنده بدون هیچ واسطه ای و به صورت مستقیم اقدام به فروش محصول خود می نماید که خریداران در این صورت اکثرا اقدام به خرید عمده می نمایند تا از تخفیفات فروشندگان نیز بهره مند شوند.

فروش این تجهیزات به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد که در این روش نحوه استفاده و تمامی مشخصات دستگاه در اختیار مشتریان قرار داده می شود و مشتریان می توانند بعد از مشاهده تک تک مشخصات اقدام به خرید آن نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما