شرکت عرضه دستگاه جوجه کشی 84 تایی

شرکت عرضه دستگاه جوجه کشی 84 تایی، توانسته این نوع تجهیزات را با ابعاد مختلفی به صورت خانگی و نیمه صنعتی به بازار ارائه نماید که شما برای تولید جوجه می توانید از آنها استفاده کنید. از دستگاه جوجه کشی 84 تایی می توانید برای تولید جوجه پرندگان زینتی، گوشتی و تخمگذار استفاده نمایید. برای مصارف خانگی می توانید از انواع دستگاه جوجه کشی اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بهره ببرید که هر کدام از آنها دارای ظرفیت و توان خاصی می باشند.

شرکت عرضه دستگاه جوجه کشی 84 تایی

دما چه نقشی در فرایند جوجه کشی دارد؟

دما چه نقشی در فرایند جوجه کشی دارد؟ به جرأت می توان گفت که یکی از مهم ترین خصوصیات و ویژگیهای یک دستگاه با کیفیت، تولید دمای مناسب برای هر نوع تخمی می باشد.
یک دستگاه جوجه کشی باید دما را به گونه ای تنظیم نماید که مشابه پرنده مادر بوده و این دما به صورت پایدار تا زمان متولد شدن جوجه ها ادامه داشته باشد. علاوه بر دما، یک دستگاه هوشمند باید رطوبت مورد نیاز تخم ها را نیز تامین نماید تا بتوان با راندمان بیشتری عمل جوجه کشی را انجام داد.

برای جوجه کشی تخم تمامی پرندگان، باید دما به صورت متناسب با نوع تخم تنظیم شود که این کار به صورت پیش فرض در برخی از دستگاه ها تعبیه شده است.
دستگاه های پیشرفته و حرفه ای به گونه ای طراحی شده اند که فقط کافیست نوع پرنده را انتخاب نموده تا دستگاه تمامی عملیاتی که برای متولد شدن جوجه مورد نیاز است را در اختیار تخم قرار دهند.

مدت زمان متولد شدن جوجه در تخم ها متفاوت بوده که اغلب طی دو یا سه هفته تبدیل به جوجه می شوند.
علاوه بر تامین دمای مورد نیاز برای تخم ها، برای جوجه های تازه متولد شده نیز باید دما در درجه مختلفی تنظیم شود تا سرما و گرما آسیب جدی به پرنده وارد نکند.

فروشندگان عمده دستگاه جوجه کشی 84 تایی

فروشندگان عمده دستگاه جوجه کشی 84 تایی فروشندگان عمده دستگاه جوجه کشی ۸۴ تایی محصولات خود را از طریق اینترنت به دست مصرف کننده می رسانند که شما نیز اگر از خریداران دستگاه جوجه کشی باشید می توانید آنها را به صورت کلی از سایت اینترنتی ما تهیه نمایید.
همکاران ما تمام تلاش خود را نموده اند تا دستگاهی با بالاترین راندمان در اختیار صنایع مختلف قرار دهند تا بتوانند با بازدهی بیشتری عمل تولید جوجه را انجام دهند. دستگاه های ارائه شده توسط فروشگاه ما، توانایی جوجه کشی با راندمان بالای ۹۰ درصد را داشته که با استفاده از آنها تلفات کمتری خواهید داشت. شما می توانید دستگاه جوجه کشی را در مدل های برقی، گازی و یا لیزری متناسب با نوع مصرف خود تهیه کنید. برخی از دستگاه های تولیدی به گونه ای طراحی شده اند که شما بتوانید از گاز یا برق بطور همزمان استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما