شرکت صادرات دستگاه جوجه کشی طوطی

طوطی سانان یک دسته از پرنده های تزیینی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. طوطی با تقلید صدا و حرف زدن یکی از محبوب ترین پرندگان در بین دست طوطی سانان می باشد. با استفاده از دستگاه جوجه کشی طوطی می توان این پرنده قیمتی را در تعداد زیاد تکثیر کرد. دستگاه جوجه کشی طوطی در انواع مختلف در بازار وجود دارد. بعضی از شرکت ها علاوه بر تامین نیاز داخل، صادرات این دستگاه را نیز انجام می دهند.

شرکت صادرات دستگاه جوجه کشی طوطی

عوامل موثر بر کیفیت دستگاه جوجه کشی طوطی

عوامل موثر بر کیفیت دستگاه جوجه کشی طوطی دستگاه های جوجه کشی مصنوعی طوطی در انواع صنعتی و خانگی تولید می شوند. تخم های پرندگان زینتی از جمله طوطی از قیمت بالایی برخوردارند و فاسد و تلف شدن این تخم ها ضرر و زیان جبران ناپذیری را به دنبال دارد در نتیجه جوجه کشی از این پرندگان از حساسیت بالایی برخوردار است.

برای تکثیر این پرنده باید از دستگاه جوجه کشی با کیفیت و دقیق استفاده کرد به گونه ای که کمترین تلفات را به دنبال داشت. یک دستگاه جوجه کشی با کیفیت دارای مخزن آب یا رطوبت سازاست.

المنت برای حرارت دهی دستگاه باید به اندازه کافی مرغوب باشد تا کیفیت دستگاه هم بالا باشد. فن و دستگاه تهویه یکی از مهم ترین عوامل موثر بر روی کیفیت دستگاه جوجه کشی طوطی می باشد که تاثیر مهمی بر روی میزان جوجه های از تخم در آمده دارد.

شانه های چرخشی یا دستگاه چرخش تخم، سنسور برای کنترل دما و رطوبت و سیستم روز شمار است. کیفیت هر یک از این قطعات بر روی کیفیت دستگاه جوجه کشی تاثیر به سزایی دارد. اگر شرایط نور و دمای دستگاه مناسب باشد، در تمامی طول سال امکان جوجه کشی از طوطی وجود دارد ولی با توجه به شرایط پرنده بهتر است هر دو ماه یکبار این کار انجام شود.

عمده فروشی دستگاه جوجه کشی طوطی

عمده فروشی دستگاه جوجه کشی طوطی پرندگان زینتی از جمله طوطی جزو محبوب ترین پرندگان در سراسر دنیا می باشند. این پرندگان به علت توانایی تقلید صدا بسیار گران قیمت هستند. فرایند جوجه کشی طوطی به علت حساسیت بالا باید با دقت فراوان و تحت شرایط خاص انجام شود. انتخاب دستگاه جوجه کشی استاندارد بر روی راندمان کار تاثیر دارد و می تواند از تلفات تخم های نطفه دار جلوگیری می کند.

دستگاه های جوجه کشی طوطی و دیگر پرنده ها در انواع و اقسام مختلف در بازار وجود دارد. این دستگاه بر اساس ظرفیت، کیفیت و برند دستگاه قیمت های متفاوتی دارد. فروش دستگاه جوجه کشی طوطی به صورت عمده نیز انجام می شود. خرید دستگاه جوجه کشی برای افراد علاقه مند به تکثیر پرنده زینتی مناسب می باشد.

با خرید عمده این دستگاه می توان از هزینه های دلالی جلوگیری کرد و کالای با کیفیت را با قیمت کمتر می توان خریداری کرد. صادرات دستگاه جوجه کشی توسط شرکت های زیادی در ایران انجام می شود و برند های ایرانی این دستگاه در بازار جهانی جایگاه مناسبی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما