شرکت صادراتی دستگاه جوجه کشی 96 عددی

دستگاه جوجه کشی 96 عددی یکی از انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی است که از ظرفیت نسبتا پایینی برخوردار است و می تواند برای جوجه کشی از تخم پرندگانی همچون مرغ، غاز، بوقلمون، بلدرچین و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. شرکت صادراتی این دستگاه جوجه کشی آن را به کشورهای همسایه نیز صادر می ‌کند و خریداران داخلی نیز می ‌توانند با این شرکت صادراتی تماس برقرار نموده و سفارش خرید این دستگاه را به صورت تکی یا عمده با قیمت ارزان اعلام کنند.

شرکت صادراتی دستگاه جوجه کشی 96 عددی

مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی 96 تایی

مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی 96 تایی دستگاه جوجه کشی 96 تایی با توجه به شرکت سازنده این دستگاه دارای مشخصات فنی مختلفی است. ابعاد و قطعات مورد استفاده در این دستگاه از شرکت سازنده ای به شرکت سازنده دیگر کاملاً متفاوت باشد. با این وجود در این دستگاه ها یکسری مشخصات فنی عمومی وجود دارد که باعث وجه تشابه همه این دستگاه‌ها می ‌شود.

در این دستگاه دو عدد شانه 48 عددی در دو قرار می گیرند. این راک ها با نیروی حرکت محرکه موتور جابجا می ‌شوند و به این ترتیب از ایجاد چسبندگی جوجه به پوست در داخل تخم مرغ جلوگیری خواهد شد. این دستگاه با برق 220 ولت خانگی به خوبی کار می کند و در مواقع اضطراری می توان آنها را به باتری خودرو به عنوان یک منبع تغذیه جانبی وصل نمود.

بدنه این دستگاه می ‌تواند از جنس ABS یا ورق های آهنی ضد زنگ باشد در اغلب این دستگاه ها برد دیجیتالی به خصوصی وجود دارد که می تواند تنظیمات مورد نظر در مورد نوع پرنده را به آن داده و به این ترتیب به صورت اتوماتیک دما و رطوبت دستگاه تنظیم خواهد شد.

موتور محرکه موجود در این دستگاه می ‌تواند راک ها را در فواصل زمانی مشخص و با زاویه تعیین شده چرخانده و از قدرت متناسب با چرخش این تعداد تخم برخوردار است.

بهترین فروشندگان دستگاه جوجه کشی 96 عددی

بهترین فروشندگان دستگاه جوجه کشی 96 عددی بهترین فروشندگان دستگاه جوجه کشی 96 عددی جهت تامین نیاز بخش خانگی به یکی دستگاه با کیفیت و با راندمان بالا اقدام به ارائه این دستگاه جوجه کشی ظرفیت پایین نموده اند و آن را در سراسر کشور توزیع می ‌کنند.

خریداران این دستگاه می ‌توانند قبل از هر چیز با مراجعه به همین وب سایت اطلاعات کامل در مورد این دستگاه و مشخصات آن را مطالعه کرده و بر اساس نیاز خود ثبت سفارش این دستگاه را انجام دهند.

فروشندگان از طریق لینک شبکه های اجتماعی موجود در سایت امکان ارتباط آنلاین را به خریداران داده تا بتوانند در هر لحظه از شبانه روز به صورت آنلاین با فروشندگان در ارتباط باشند و سوالات خود را در مورد این دستگاه اعلام نمایند و در صورت تمایل سفارش خود را نیز از همین طریق اعلام کنند.

سفارشات این به صورت عمده و تکی پذیرفته می ‌شود و این نکته را هم باید در نظر داشته باشید کسانی که به صورت عمده این دستگاه جوجه کشی همه پرندگان را درخواست می کنند می توانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما