شرکت صادراتی دستگاه جوجه کشی بلدرچین

دستگاه جوجه کشی بلدرچین توسط شرکت ‌های صادراتی به کشور های مختلف ارسال می گردد و در راستای این موضوع زمینه مناسب برای تولید بهتر و بیشتر این دستگاه ‌ها برای تولید کنندگان ایجاد شده است. صادرات این نوع دستگاه ها به کشور های مختلف از نظر اقتصادی برای واحد های تولیدی بسیار ارزشمند است و به همین دلیل استقبال بی نظیری از این فرآیند فروش می ‌شود.

شرکت صادراتی دستگاه جوجه کشی بلدرچین

آشنایی با دستگاه جوجه کشی چند منظوره گازی

آشنایی با دستگاه جوجه کشی چند منظوره گازی دستگاه جوجه کشی چند منظوره محصول تولید شده بر پایه بهترین تکنولوژی ها می باشد که معمولاً با دو نوع سوخت گاز و انرژی الکتریکی فعالیت خود را انجام می ‌دهد.

این دستگاه در قیاس با دیگر نمونه دستگاه های جوجه کشی، قابلیت‌ های بیشتری به خود اختصاص می دهد و بر مبنای همین موضوع استفاده از آن در بین فعالان پرورش دهنده طیور مختلف دیده می شود.

دستگاه جوجه کشی جدید چند منظوره این قابلیت را دارد که تخم انواع طیور را به جوجه تبدیل نماید و عملیات جوجه کشی را بر مبنای دو مرحله با زمان ‌های خاص انجام می دهد. در اولین مرحله در این دستگاه ها تخم ها بسته به اینکه از چه گونه ای از پرندگان باشند، مدت زمان خاصی در داخل دستگاه قرار می‌ گیرند که به این مرحله، مرحله ستر گفته می شود.

بعد از چند روز تخم ها به دستگاه هچر انتقال پیدا می کنند که در این دستگاه رطوبت بیشتری نسبت به مرحله سیتر وجود دارد و این باعث می شود که جوجه ها شرایط مناسب‌ تری برای به دنیا آمدن داشته باشند.

نوآوری این نوع دستگاه های جوجه کشی بر پایه فناوری های جدید انجام پذیرفته است و به صورت دوگانه بودن انرژی مورد استفاده قرار می گیرد.

مرجع فروش انواع دستگاه جوجه کشی بلدرچین

مرجع فروش انواع دستگاه جوجه کشی بلدرچین در مرجع فروش انواع دستگاه جوجه کشی بلدرچین، این نوع تجهیزات در تنوعی از مدل ‌ها ارائه می گردند تا تمامی متقاضیان بتوانند با توجه به محیط کاری که برای این حرفه در نظر گرفتند آنها را انتخاب کرده و مورد استفاده خود قرار دهند.

معمولا دستگاه های جوجه کشی با توجه به نوع سوخت مصرفی، ظرفیت تولیدی، سایز و ابعاد، نوع سنسور ها با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند که بر مبنای همین تفاوت ‌ها، قیمت این دستگاه‌ ها نیز متغیر است. به عنوان مثال دستگاه جوجه کشی گازی در قیاس با نمونه ‌های برقی از قیمت فروش متفاوتی برخوردار است و افراد و متقاضیان که قصد خرید این نوع دستگاه ها را دارند باید با توجه به نوع بودجه ای خود نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایند. انتخاب این نوع دستگاه متناسب با نوع فعالیت باعث افزایش بازدهی کار می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما