شرکت سازنده دستگاه جوجه کشی 24 تایی

دستگاه جوجه کشی 24 تایی یک دستگاه خانگی برای جوجه کشی در منازل است. این دستگاه ها را می توان در محیط های کوچک مورد استفاده قرار داد. شرکت سازنده دستگاه جوجه کشی ۲۴ تایی این دستگاه ها را به صورت کاملا اتوماتیک می ‌سازد تا کار با این دستگاه را برای افراد راحت تر انجام بگیرد و افراد بتوانند نیاز های خود را با این دستگاه ها تامین نمایند.

شرکت سازنده دستگاه جوجه کشی 24 تایی

استفاده از دما کافی در دستگاه جوجه کشی

استفاده از دما کافی در دستگاه جوجه کشی یکی از عامل های اساسی در کار جوجه کشی تنظیم مناسب دما کافی است. دما یک معیار بسیار مهم در جوجه کشی محسوب می شود. تنظیم دما در بعضی از دستگاه ها به صورت اتوماتیک انجام می گیرد و افرادی که هنوز مبتدی هستند و کار با دستگاه جوجه کشی را آموزش ندیده ‌اند، می‌ توانند به صورت تمام اتوماتیک تنظیم دمای کافی را به عهده دستگاه گذاشته.

این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک با دارا بودن سنسور های تنظیم دما، دمای دستگاه در حد متعادل نگه دارند. بعضی از دستگاه های جوجه کشی صنعتی دارای این قابلیت نیستند.

یعنی افرادی که دستگاه جوجه کشی صنعتی را خریداری و استفاده می ‌کنند باید به صورت دستی دمای کافی را برای جوجه کشی تنظیم نمایند. برای اینکه در زمان های مختلف از دمای کافی آشنا گردیده شود می ‌توان از جدول دما و رطوبت که در وب سایت اینترنتی وجود دارد استفاده کرد.

دمای کافی برای تبدیل نطفه در فاز های و رشد جنین ضروری است. در مرحله اول دما باید به صورت عمومی حدود ۳۷.۷ درجه سانتیگراد باشد و اگر یک درجه دما کاهش و افزایش پیدا کند منجر می ‌شود که تخم های نطفه دار خفه شوند.

علت صادرات انواع دستگاه جوجه کشی 24 تایی

علت صادرات انواع دستگاه جوجه کشی 24 تایی ایران یکی کشورهایی است که در زمینه صادرات انواع دستگاه جوجه کشی رشد چشمگیری داشته است. صنعت ران ایرانی توانستند با هوش و همچنین دستگاه های پر قدرتی که در ایران وجود دارد، اقدام به تولید انواع دستگاه جوجه کشی مدل ۲۴ تایی نمایند.

این دستگاه ها بیشتر برای مصارف خانگی مناسب هستند .بعضی از این دستگاه ها همچنین با توجه به اینکه دارای قابلیت بسیار بالایی دارند نه تنها در ایران مشتری دارند بلکه در کشورهای مختلف اطراف که علم ساخت دستگاه جوجه کشی مدل ۲۴ تایی وجود ندارد صادرات می شود.

می ‌توان علت صادرات انواع دستگاه جوجه کشی ۲۴ تایی به کشورهای مختلف را پیشرفته تر بودن این دستگاه ‌ها نسبت به دستگاه‌ های خارجی نام برد که این دستگاه ها هم دقت بالاتری در تنظیم معیارهای مهم در جوجه کشی را دارند و هم اینکه شکل ظاهر و بدنه این دستگا ه‌ها نیز مقاوم تر از دستگاه‌ های مشابه خارجی است. همچنین از صادرات انواع دستگاه جوجه کشی مدل ۲۴ تایی به کشورهای مختلف سود خوبی نیز وارد کشور ما می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما