شرکت بازرگانی دستگاه جوجه کشی 85 تایی

شرکت بازرگانی دستگاه جوجه کشی 85 تایی، حوزه فعالیت خود را در توزیع نمونه های باکیفیت و عالی از دستگاه جوجه کشی تعریف کرده و توانسته نیاز بازار به خرید و فروش این محصولات را برطرف سازد. این شرکت، هدف خود را کسب رضایت مشتریان می داند؛ به همین دلیل است که محصولات منتخب برای عرضه به مشتری را از بین نمونه های بسیار ارزشمند و کارآمد برمی گزیند.

شرکت بازرگانی دستگاه جوجه کشی 85 تایی

مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی 85 تایی

مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی 85 تایی کسب و کارهای تولیدی در کشورما همواره طرفدار داشته است. در واقع بسیاری از افراد همواره علاقمند به فعالیت در مشاغل تولیدی بوده و آن را در سطوح مختلفی پیگیری می کرده اند. تولید جوجه یکی از مثالهای بارزی ست که می توان به آن اشاره کرد.

در فرایند تولید جوجه از دستگاه پیشرفته و حرفه ای به نام ماشین جوجه کشی استفاده می شود که ظرفیت های ارائه شده از آن به صورت خانگی و صنعتی خواهد بود. نمونه های 85 تایی از این دستگاه خانگی هستند و مناسب برای تولید انواع پرنده از جمله پرنده های زینتی می باشند.

مشخصات فنی ماشین جوجه کشی 85 تایی:

  • بدنه این دستگاه گالوانیزه شده و از خاصیت ضد رطوبتی بالایی برخوردار می باشد.
  • برای این سیستم، نطفه سنج در نظر گرفته شده است.
  • این دستگاه دارای 1 المنت بوده و سیستم رطوبت رسانی آن هم قابل تنظیم می باشد.
  • میزان مصرف برق در این سیستم متناسب بوده (تقریباً 100 وات) و به فن بلبرنگی مجهز است.
  • چرخش دستگاه به صورت اتوماتیک بوده و بسیار آرام صورت می گیرد.
  • سری شانه و هچر در دستگاه کامل بوده و یک ظرف آب به همراه آن ارائه گردیده است.
  • دستگاه چرخ دار بوده و به راحتی می توان آن را از نقطه ای به نقطه دیگر حمل کرد.

شما می توانید به همراه آن دفترچه راهنمایی را دریافت کنید که کلیه اطلاعات درباره این محصول در آن درج شده و کلیه فرایند راه اندازی و روشهای استفاده از آن توضیح داده شده است.

برترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی 85 تایی

برترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی 85 تایی تولید انواع دستگاه جوجه کشی ایرانی، در کشورما از جانب بسیاری از تولیدکنندگان با دقت به استانداردها و اصول ویژه صورت می پذیرد. نمونه بارز آن هم دستگاه جوجه کشی 85 تایی ست.

برترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی 85 تایی، کسانی هستند که با تکیه بر سالها تجربه و تخصصی که در این باره به دست آورده اند، توانسته اند طراحی و تولید نمونه های ارزشمند از دستگاه جوحه کشی را انجام دهند.

این تولیدکنندگان از مواد اولیه ای عالی و باکیفیت برخوردار استفاده کرده و سعی می کنند بدنه این ماشین را کاملاً مستحکم تولید نمایند. شاید به همین دلیل است که استقبال بسیار خوبی را از خرید و فروش این محصول در بازار شاهد می باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما