سفارش دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند با راندمان بالا

به خاطر زیاد شدن تعداد نسل بشر در طی سال های گذشته، نیاز به مواد غذایی روز به روز در حال افزایش می باشد. در اینجاست که دستگاه های جوجه کشی به کمک شما می آید تا سود آوری ایده آلی را از این فرصت بدست آورید. سفارش دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند با راندمان بالا به شکل عمده انجام می شود تا مشتری هر مقداری را که نیاز داشته باشد، با پرداخت هزینه کمتر بدست آورد. این کار اقتصادی بوده و سبب می شود تا تعداد دوستان بیشتری امکان بهره برداری از ویژگی های درخشان کالا را داشته باشند.

سفارش دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند با راندمان بالا

انواع دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند با راندمان بالا

انواع دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند با راندمان بالا مشخصات انواع دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند با راندمان بالا شامل موارد متعددی می باشد که به تنهایی در یک مقاله جای نمی گیرد. در نتیجه تلاش می شود تا به مهم ترین آنها پرداخته شده تا مصرف کننده به اطلاعات دقیق تری در خصوص کالای مورد نظر خود به شکل احسنت بدست آورد.

  • محیط بزرگ: بسته به نوع دستگاه می توان در هر مرتبه می توان تعداد 50 الی 350 تخم پرنده های مختلف را به صورت طبقه بندی شده جای گذاری نمود. در زمینه ارقام خانگی و صنعتی این مسئله متفاوت بوده تا دست مشتری در زمان خرید باز بوده و با توجه به سلیقه خود مهم ترین گزینه را شناسایی نماید.
  • مصرف بهینه برق: از جریان 220 ولت برق شهری بهره برداری می نماید. کم مصرف بوده و قبض برق دریافتی ماهانه شما را آنچنان تغییر نخواهد داد.
  • صفحه نمایش ال ای دی: دما، رطوبت و روز شمار به صورت اعداد درشت بر روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد تا بتوان به سادگی تغییرات مورد نظر را در حین اجرا وارد ساخت.
  • چرخش 360 درجه: این کار را به کمک غلتک های مخصوص خود انجام داده تا هیچ نقطه کوری در زمان جوجه کشی باقی نماند.
  • انتخاب نوع پرنده: در سیستم به سادگی تنها با لمس چند کلیک می توان نوع پرنده مورد نظر شامل غاز، اردک، مرغ یا کبک یا بوقلمون را انتخاب نموده تا عملکرد مطلوبی را از خود بر جای بگذارد.
  • تنظیم دما و رطوبت: این موضوع باعث می شود تا اکسیژن رسانی به تمام بخش های تخم، به صورت یکنواخت شکل گرفته تا در بازه زمانی ایده آلی جوجه ها سر از تخم بیرون آورند.

فروش دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند خارجی

فروش دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند خارجی فروش دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ خارجی هوشمند به صورت اینترنتی انجام می شود تا دیگر نیازی به ترک منزل و قرار گیری در شرایط پاندمی کرونا وجود نداشته باشد. به سادگی تلفن همراه خود را برداشته و با شماره ذکر شده در سایت ارتباط برقرار نماید.

در بسته بندی های ویژه فرستاده شده تا به شکل سالم و به دور از هر گونه ایرادی در اختیار مصرف کننده قرار گرفته باشد. گارانتی 4 ساله داشته تا در صورت بروز هر گونه ایرادی بتوان قطعات یدکی را جایگزین نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما