سفارش دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ مینا

حتما شما هم در دوران کودکی و نوجوانی خود با آزمایش تبدیل تخم مرغ به جوجه به وسیله لامپ رشته ای، آشنا شده اید.

نام این کار جوجه کشی و نام دستگاهی که این کار را انجام می دهد دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ است که ما نمونه های متنوع آنرا در اندازه ها و ابعاد گوناگون تحت عنوان دستگاه جوجه کشی مرغ مینا تولد کرده و در بازار ایران و جهان عرضه نموده ایم و در ادامه مطلب شما را با بهترین و ارزانترین انواع آن آشنا میکنیم.

سفارش دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ مینا

بهترین دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ مینا

بهترین دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ مینا دستگاه های جوجه کشی انواع مختلفی از نظر تعداد و ظرفیت ونیز نحوه کارکرد دارند که مجموعه ما تحت عنوان مینا، در بازار ملی و بین المللی برای بر طرف کردن نیاز مشتری به انواع جوجه کشی ها محصولات خود را بسیار متنوع و حرفه ای و با قیمتی متناسب عرضه نموده است.

فروش دستگاه ‌جوجه‌کشی تنها یک مرحله از مراحل تولید جوجه و پرورش آن است. لذا نگهداری و خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات، نکته مهمی است که مجموعه مینا مد نظر دارد.

همانطور که می دانید دستگاه های تولید جوجه یا به اصطلاح همان دستگاه جوجه کشی بسته به میزان ظرفیت و تعداد تخم مرغی که دارند دارای قیمت ها و اندازه های متغیر هستند پس بدیهی است که برای انواع مشتری و نیاز های متفاوت عددی، در این مجموعه برای مصرف کنندگان محترم محصولات کاربردی تولید شود.

مجموعه تولیدی مینا در ادامه مطلب شما را با نحوه سفارش و خرید دستگاه های خود آشنا خواهد نمود. در ادامه با ما همراه باشید.

فروش دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ ارزان

فروش دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ مرغ ارزان در صورتی که به تولید جوجه و پرورش مرغ علاقه مند هستید کافی است برای رفع نیاز خود نسبت به دستگاه ‌جوجه‌کشی‌ ارزان و با کیفیت و قیمت مناسب، با بخش روابط عمومی گروه صنعتی مینا ارتباط برقرار کنید.

برای این کار ابتدا از طریق وبسایت مینا و بخش های واحد فرش، مشاوره، ارتباط با ما، یا ثبت سفارش، با کارشناسان ما مشورت نموده و بر اساس نیاز خود نسبت به ثبت سفارش و واریز وجه کالای خریداری شده اقدام نمایید.

مجموعه مینا این آمادگی را اعلام می کند که توانایی و قابلیت ارسال انواع دستگاه را به سراسر کشور و جهان دارد و نیز آماده عقد قرارداد با کلیه شرکت ها و موسسات مرتبط می باشد.

هدف ما تولید ملی و ایجاد اشتغال برای نیروی کار جوان و متخصص ایرانی است تا با کیفیت بالای محصولات خود بتوانیم علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به دستگاه جوجه کشی مرغ، نسبت به صادرات انواع دستگاه به سایر کور ها در سطح خاور میانه و نیز بین الملل اقدام و عمل کنیم.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما