سفارش انواع دستگاه جوجه کشی غاز

یکی از انتخاب های شما برای جوجه کشی، جوجه کشی غاز است. غاز یکی از حیوانات حلال گوشت است که در خطه شمال کشور از آن غذاهای بسیار خوشمزه ای درست می کنند. از این رو سفارش انواع دستگاه جوجه کشی غاز در شمال کشور از طرفداران بیشتری برخوردار است. این دستگاه ها در انواع دستگاه جوجه کشی غیر اتوماتیک و دستگاه اتوماتیک تولید می شود. دستگاه های اتوماتیک از دستگاه های جوجه کشی پیشرفته محسوب می شود.

سفارش انواع دستگاه جوجه کشی غاز

بهترین دستگاه جوجه کشی برای پرورش غاز

بهترین دستگاه جوجه کشی برای پرورش غاز یکی از بهترین کارهایی که باید برای استفاده از دستگاه های جوجه کشی پرورش غاز انجام دهید؛ استفاده از اسپری آب است. توجه داشته باشید که شاید در برخی موارد نیازی به استفاده از دستگاه جوجه کشی اتوماتیک یا غیر اتوماتیک نباشد. اما استفاده از اسپری آب ضروری است. بهتر است قبل از اینکه تخم ها را درون دستگاه جوجه کشی پیشرفته قرار دهید؛ اسپری آب بر روی تخم مرغ ها می باشد.

توصیه می شود قبل از قرار دادن تخم ها، حدود 4 تا 5 روز قبل هر دو روز یکبار از این اسپری ها استفاده کنید. توجه داشته باشید بهترین تخم محصول مادرانی است که بیشتر از دو سال سن دارند. از سوی دیگر تخم ها بهتر است از مادرانی باشد که کمتر از ده سال سن دارند.

یکی از بهترین کارهایی که لازم است انجام دهید؛ نظافت تخم ها قبل از قراردادن آنها درون دستگاه است. تخم ها زمانی از کیفیت کافی برخوردار می شوند که در بازه های زمانی ثابت درون هچر ها چرخیده شوند. از سوی دیگر توصیه می شود زمانی که تخم ها درون دستگاه هستند؛ هر چند روز یکبار عملیات آبپاشی را انجام دهید.

فروش ویژه برترین انواع دستگاه جوجه کشی غاز

فروش ویژه برترین انواع دستگاه جوجه کشی غاز یکی از باورهای غلطی که درباره جوجه کشی غاز وجود دارد این است که بهتر است برای این کار یک دستگاه مخصوص جوجه کشی غاز استفاده کنید. توجه داشته باشید که دستگاه های جوجه کشی غاز زمانی کیفیت کافی دارند که محیط تمیز و پر از اکسیژن داشته باشند.

توجه داشته باشید که مهم ترین کار زمانی که از دستگاه جوجه کشی غاز استفاده می کنید؛ کندلینگ است. به این معنی که هر چند روز یکبار تخم ها را چک کنید تا تخم های با نطفه های مرده و فاسد را خارج کنید.

نکته ای که از اهمیت ویژه ای برخوردار است این است که تخم هایی که فاسد شده اند و یا نطفه ی آن ها مرده باشد؛ گازهای سمی تولید می کنند. همچنین با کم کردن میزان اکسیژن درون دستگاه انرژی بسیاری از دستگاه می گیرد. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی تخم های مشکل دار را از دیگران جداسازی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما