سفارش انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

به عنوان خریدار و فروشنده دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 قطعا خواهان جنس مرغوب و ارزان قیمت آن هستید. از این روی بهتر از قبل از خرید و سفارش این دستگاه قیمت انواع آن را بررسی و سپس محصول مورد نظر را مطابق با کاربرد آن انتخاب و سفارش دهید.

سفارش انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

نکات قابل توجه پس از جوجه کشی

نکات قابل توجه پس از جوجه کشی پس از تولید جوجه ها در دستگاه جوجه کشی، تازه اول کار است و مراقبت و رسیدگیهای زیادی لازم است. شاید اولین و مهم ترین نکته در اینکار بررسی جوجه های متولد شده است که کدام یک سالم و قوی است و کدام یک ضعیف و نارس است که در این صورت باید از هم جدا شوند و به ضعیف ترها رسیدگی بیشتری شود.

نکته دیگر در این راستا محیط گرم و مناسب و آزاد برای جوجه ها است که در اثر کمبود جا یا سرما تلف نشوند و شرایط لازم برای رشد آنها فراهم شود و از لامپ های مصنوعی و آفتابی برای گرم کردن استفاده می شود.

همچنین چون جوجه های تازه متولد شده بسیار حساس و ضعیف می باشند، از این روی محیط اطراف آنها نباید کثیف و آلوده باشد، بلکه باید به طور مرتب ضدعفونی و تمیز شود و از این نکته غافل نشد.

غذا و آبی که به جوجه ها داده می شود نیز باید تمیز باشد و اگر چندان سرد نباشد، بسیار بهتر است و جوجه ها در روز اولین نیز نیاز چندانی به تغذیه و غذا ندارند و اگر تغذیه سبک داشته باشند، یا اصلا نداشته باشند، بهتر است و برای سلامت جوجه ها مفیدتر است.

مرکز تجاری انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4

مرکز تجاری انواع دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 4 دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۴ دارای برندهای داخلی و خارجی معتبر و معمولی است که برای تولید جوجه به کار می رود و ظرفیت آن معمولا بیش از ده و تا حدود صد عدد می باشد.

بهترین و بزرگترین مراکز تجاری دستگاه جوجه کشی فروشگاه های مجازی می باشد که در زمینه خرید و فروش انواع این دستگاه فعالیت دارند. در این مراکز تصویر این محصول به همراه قیمت هر یک درج شده است و متقاضیان می توانند با صرف وقت و هزینه بسیار مناسب و کم به مشاهده کالا بپردازند و بعد از انتخاب نوع مورد نظر، آن را سفارش دهند و سریعا دریافت کنند.

از بزرگترین و برترین مراکز تجاری انواع دستگاه جوجه کشی با ظرفیت های کم و زیاد اعم از دستگاه جوجه کشی لیزری و دستگاه جوجه کشی خارجی و غیره، تولید کنندگان این محصول هستند که بهترین جنس دستگاه را ساخته و آن را درهمه کشور عرضه داشته و با قیمت بسیار کمتر از بازار به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما