خرید عمده دستگاه جوجه کشی جدید

در گذشته دستگاه های جوجه کشی که تولید می شدند به شکل دستی بوده و امکانات زیادی نداشتند اما این روز ها دستگاه های جوجه کشی در انواع مختلف با امکانات ویژه ساخته می شوند.

خرید عمده دستگاه جوجه کشی جدید به شدت در حال افزایش بوده و همین باعث می شود که بتوان آن ها را در کیفیت های بالا و با بودجه کم تهیه کرد و از امکانات آن استفاده نمود.

خرید عمده دستگاه جوجه کشی جدید

راهنمای نصب دستگاه جوجه کشی جدید

راهنمای نصب دستگاه جوجه کشی جدید برای نصب و راه اندازی این دستگاه های جوجه کشی جدید می توان به روش زیر عمل کرد؛

  • اول این که برخی از آن ها دارای رطوبت ساز هستند و این بخش از دستگاه نقش مهمی در تعادل گرما داشته و حتما قبل از روشن شدن دستگاه باید از آب های تمیز و بدون املاح پر شوند.
  • سپس دستگاه را در فضایی که گنجایش زیادی داشته و بتوان از تهویه مناسب محیط اطمینان حاصل کرد نصب می نماییم و تنها لازم است که به برق شهری وصل گردد.
  • دستگاه دارای چراغ قرمزی است که هنگام کار کردن روشن می شود و نشان می دهد که در مرحله جوجه کشی است و تا وقتی که این چراغ قرمز روشن است نباید درب آن را باز کرد.
  • از طرفی دمای داخل دستگاه و همچنین رطوبت آن هم در صفحه های اتوماتیک دستگاه نمایش داده می شود و می توان به شکل دستی آن ها را تنظیم نمود.
  • پس از این که جوجه ها از تخم در آمدند می توان دستگاه را به راحتی تمیز کرده و مجددا آن را به کار انداخت و گنجایش بالایی هم دارند که در حد پنج هزار تخم است.

فروش کلی دستگاه جوجه کشی جدید

فروش کلی دستگاه جوجه کشی جدید

  1. فروش دستگاه جوجه کشی جدید به شکل کلی تنها توسط مجموعه تولیدی آن صورت می گیرد و می توان آن ها را در تعداد های بالای پنج عدد هم از این تولیدی تهیه کرد.
  2. خرید دستگاه جوجه کشی حتما باید از مرکزی معتبر انجام شود تا بتوان هم از کیفیت و هم از استاندارد ساخت آن مطمئن شد.
  3. همچنین با خرید از این مراکز معتبر می توان از خدمات رایگان و نصب و تعمیر هم بهره مند شد، به طوری که پس از خرید کارشناسانی به محل فرستاده می شود تا هم نصب را آموزش دهند و هم خطرات و نقص های احتمالی را گزاش کنند.
  4. همچنین گارانتی هم خواهند داشت که بسیار کاربردی است و هر زمان که دستگاه نقص فنی پیدا کرد می توان از خدمات رایگان نمایندگی ها برای تعمیر آن استفاده کرد.
  5. سفارش آن غیر حضوری هم امکان پذیر است و همین باعث می شود که به راحتی از هر شهری آن را بتوان سفارش داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما