خرید بهترین دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

از انواع مختلف دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی می ‌توان به برند ایزی باتور اشاره کرد که معمولاً دارای ظرفیت کمی است و از آن برای جوجه کشی پرندگان کمیاب و زینتی استفاده می شود.

خرید بهترین دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 از فروشنده معتبر این دستگاه انجام می ‌گیرد و خریداران می ‌توانند این محصول را به صورت تکی و عمده درخواست نمایند تا در بسته بندی مناسب و با گارانتی کیفیت و تامین قطعات در اسرع وقت به آدرس آنها ارسال شود.

خرید بهترین دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

مشخصات دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

مشخصات دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

از میان انواع دستگاه های جوجه کشی مانند دستگاه جوجه کشی لیزری، گازی و غیره می توان به دستگاه جوجه کشی ایزی باتور اشاره کرد که انواع مختلفی دار و هریک از آنها دارای ویژگی های جداگانه می باشند.

دستگاه ایزی باتور 6 توانایی جوجه کشی از انواع مختلف تخم پرندگان زینتی همچون عروس ‌هندی، طوطی، کاسکو و طاووس را دارد و برای پرندگان بومی مانند بلدرچین، مرغ، غاز و اردک نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

در این دستگاه از قطعات با کیفیت و هوشمند استفاده شده است تا بتواند بالاترین عملکرد را در این دستگاه ایجاد کند. این دستگاه کاربرد خانگی و حرفه‌ای دارد و از مشخصات بارز آن می توان به داشتن سنسور دیجیتال sht اشاره کرد که ساخت کشور سوئیس می باشد.

از مشخصات دیگر این دستگاه می توان به داشتن سنسور سنجش دمای اطراف دستگاه اشاره کرد همچنین جنس بدنه آن از نوع ABS صنعتی است که در قسمت های مختلف آن از کریستال نشکن نیز استفاده شده است.

این دستگاه دارای سیستم کنترلی کاملاً هوشمند از نوع تکنولوژی فازی است و علاوه بر این دارای پد نانو سلولزی برای پخش مناسب رطوبت در دستگاه می باشد. در این دستگاه زاویه چرخش تخمها ۳۶۰ درجه می باشد و از تایمر چرخشی در آن استفاده شده است.

از مشخصات دیگر این دستگاه می توان به داشتن نمایشگر دیجیتالی اشاره کرده و پردازنده برد آن از نوع ARM می‌باشد همچنین ابعاد این دستگاه 38*30*28 سانتی متر است و با برق ۲۲۰ ولت خانگی کار می کند.

بهترین مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

بهترین مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 بهترین مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 اقدام به ارائه این دستگاه‌ با ضمانت کیفیت کرده و آن را به خریداران این محصول عرضه می ‌دارد.

این مرکز جهت معرفی هر چه بیشتر این دستگاه جوجه کشی اقدام به ارائه وب سایت فروشگاهی خود نموده است که در بخش محصولات سایت به معرفی کامل این دستگاه پرداخته است و مشخصات و ویژگی های آن را بیان نموده است تا خریداران بتوانند با مطالعه این مشخصات از نوع دستگاهی که می ‌خواهند آن را سفارش دهند مطلع شده و با اطمینان بیشتری آن را سفارش دهند.

سفارش این محصول از همین وب سایت بسیار راحت است و تنها با چند کلیک می توان این محصول را سفارش داد. این سایت دارای لینک شبکه های اجتماعی مسئول فروش این مرکز نیز می ‌باشد که با کلیک بر روی آنها می توان ارتباط آنلاین و بی واسطه را با این مراکز برقرار کرد و به این ترتیب ثبت سفارش را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما