خرید برترین دستگاه جوجه کشی قناری

دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی مانند فنچ و قناری در سالهای اخیر در صنعت تولید انواع پرندگان زینتی مورد توجه قرار گرفته‌اند. این تجهیزات یا شبیه سازی شرایط جوجه کشی طبیعی، در حوزه تولید جوجه پرندگان مختلف به کار گرفته می‌شوند. خرید برترین دستگاه جوجه کشی قناری به روش غیر حضوری و از طریق مرجع عرضه و فروش اینترنتی، آسانترین روش برای خرید این تجهیزات است.

خرید برترین دستگاه جوجه کشی قناری

همه چیز درباره ماشین جوجه کشی

همه چیز درباره ماشین جوجه کشی

ماشین جوجه کشی به طور مصنوعی نقشی را بازی می‌کند که پرنده پرورش دهنده در طبیعت انجام می‌دهد. این دستگاه یک وسیله مکانیکی است که دما و رطوبت را در سطح عالی تنظیم می‌کند و شرایط ایده آلی را ایجاد می‌کند که به جوجه اجازه می‌دهد در داخل تخم بارور، رشد کند.

دستگاههای جوجه کشی شامل یک موتور و یک فن هستند که دما را در داخل دستگاه در حد لازم نگه می‌دارند. از آنجا که دمای داخلی دستگاه جوجه کشی باید در یک سطح ثابت نگه داشته شود، در حالت ایده آل باید دستگاه جوجه کشی در فضایی بسته نگهداری شود تا درجه حرارت پایین نیاید.

نحوه کارکرد این ماشین اینگونه است که تخمها روی سینی داخل دستگاه جوجه کشی قرار می گیرند و حداقل باید 3 بار در روز چرخانده شوند. برای نگه داشتن رطوبت در سطح صحیح هر روز، مقداری آب به دستگاه جوجه کشی اضافه می‌شود و این میزان در چند روز آخر جوجه کشی افزایش می‌یابد.

معمولاً یک سوراخ در پایه دستگاه جوجه کشی وجود دارد که اجازه می‌دهد آب، بدون نیاز به باز شدن دستگاه جوجه کشی اضافه شود. دستگاه جوجه کشی در انواع دستی و اتوماتیک موجود است و ماشین آلات جوجه کشی صنعتی نوع اتوماتیک این ملزومات صنعتی هستند که در ظرفیتها و مدلهای مختلف تولید و طراحی می‌شوند.

مرکز واردات انواع دستگاه جوجه کشی قناری

مرکز واردات انواع دستگاه جوجه کشی قناری

برندهای مختلفی در سطح کشور و در سطح دنیا در حوزه تولید و طراحی دستگاههای جوجه کشی فعال هستند. واحدهای تولید کننده دستگاه جوجه کشی در داخل کشور بخشی از نیاز بازار را تامین می‌کنند و نیمی از نیاز صنعت داخل توسط دستگاه جوجه کشی وارداتی تامین می‌شود.

مرکز واردات مستقیم انواع دستگاه جوجه کشی پرندگان زینتی و قناری، از معتبرترین مراکزی است که بهترین ماشین آلات جوجه کشی تولید شده توسط برندهای مطرح جهانی را با تضمین اصالت و کیفیت کالا و با قیمت اقتصادی و منحصر به فرد ارائه می‌نماید.

این مرکز ضمن ارتباط با برندهای تولید کننده مطرح در کشورهایی ماند چین، مدرنترین دستگاه جوجه کشی اتوماتیک را با سطح کیفی بالا و در گوناگونی متنوع از حیث ظرفیت، نوع انرژی مصرفی و سطح بازدهی و عملکرد عرضه می‌نماید و امکان خرید آسان بهترین محصولات وارداتی را فراهم کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما