خرید انواع دستگاه جوجه کشی در تهران

دستگاه جوجه کشی تهران یکی از بهترین انواع دستگاه مورد استفاده برای جوجه کشی تخم انواع پرندگان تولید داخل است که ظرفیت های مختلف آن حق انتخاب بیشتری را به خریداران این دستگاه می دهد. خرید انواع دستگاه جوجه کشی تهران با قیمت مناسب از فروشنده این دستگاه ها به راحتی قابل انجام است و خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم با این فروشنده به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

خرید انواع دستگاه جوجه کشی در تهران

آشنایی با دستگاه جوجه کشی مینی

آشنایی با دستگاه جوجه کشی مینی

یکی از کوچکترین انواع دستگاه های جوجه کشی که به دستگاه جوجه کشی مینی معروف است جهت جوجه کشی تعداد کمی تخم می تواند به کار گرفته شود. این دستگاه در نوع خود کاملاً حرفه‌ای است و می تواند برای جوجه کشی انواع پرندگان زینتی و بومی مورد استفاده قرار گیرد.

از این دستگاه جهت سرگرمی یا استفاده در کلاس های آموزشی استفاده می شود. این دستگاه با وجود ابعاد کوچکی که دارد اما دارای کنترلر دما با سنسور بسیار احساس کره‌ای است که می ‌تواند تا یک دهم درجه سانتی گراد را با دقت تشخیص دهد.

سیستم چرخش در این نوع دستگاه از نوع کاملا اتوماتیک است و از فن های توربوفن که به صورت دائم فعالیت می ‌کنند در آن استفاده شده است.

تامین حرارت دستگاه به وسیله المنت های سیلیکونی ۱۲ ولت نسوز است و بدنه این دستگاه از پی وی سی می باشد همچنین در این دستگاه از طلق شفاف استفاده شده تا محتویات داخل دستگاه یعنی تخم مرغ ها به خوبی قابل رویت باشند.

این دستگاه می تواند برای ۱۰ عدد تخم مرغ یا ۱۴ عدد تخم غاز و قرقاول استفاده کرد همچنین می توان ۱۸ عدد تخم بلدرچین و کبک را در آن قرار داد.

فروشندگان عمده انواع دستگاه جوجه کشی تهران

فروشندگان عمده انواع دستگاه جوجه کشی تهران فروشندگان انواع دستگاه جوجه کشی تهران این محصول را به صورت عمده به خریداران در سراسر کشور ارائه می نمایند.

این فروشندگان انواع مختلف دستگاه های جوجه کشی از جمله دستگاه جوجه کشی دماونددر ظرفیت های کم و بزرگ را در اختیار داشته و آنها را با حداقل حاشیه سود و کیفیت بالا به خریداران خود در آدرس مورد نظر تحویل می ‌دهند.

خریداران می توانند جهت سفارش انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی و خانگی به همین وب سایتی که توسط این فروشندگان راه‌اندازی شده است مراجعه نموده و مشخصات این دستگاه ها را در بخش محصولات سایت مشاهده کنند و بر اساس نیاز خود سفارش عمده این دستگاه‌ها را اعلام نمایند.

برای ارتباط با فروشندگان اصلا نیازی به مراجعه به دفتر فروش فروشندگان نیست و از راه دور به روش اینترنتی می توان دستگاه مورد نظر را سفارش داد. همچنین از طریق لینک شبکه های اجتماعی موجود در سایت امکان ارتباط آنلاین با آنها برقرار می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما