تولید کننده دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند

لذا با مهارت بالا و ساخت مشترک بین مهندسین حاذق ایرانی دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند تشکیل شده و توان جوجه کشی از چند و پرنده را دارد. قطعات این دستگاه از بهترین لوازم و ضد زنگ ساخته شده است و بر اساس دانش روز دنیا زیر نظر بهترین تولید کنندگان کره‌ای ساخته شده است این دستگاه هوشمند برای تمامی حیوانات و مطابق برتخم گذاری آنها ارائه شده است و مشخصات زیادی از جمله سنسور دما، هوش مصنوعی و نوع موتور چرخشی ساخته شده است.

تولید کننده دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند

5 مزیت دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند

5 مزیت دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند

این نوع دستگاه مدرن و پیش رفته هم به صورت سایز بندی و هم غلطکی طراحی شده که برای تخم گذاری هر نوع پرنده ای مورد استفاده واقع می شود البته به غیر از تخم شترمرغ و جالب تر این که این دستگاه به طور خودکار ردیف کردن تخم ها را به صورت افقی قرار می ‌دهند.

هم چنین به دلیل رشد زیاد جمعیت در دنیا و نیاز فراوان تخم مرغ می‌توان گفت باید از دستگاه جوجه کشی به عنوان تولید تخم انواع پرندگان استفاده کرد در جوجه کشی طبیعی شما می توانید نهایتاً از دو یا سه تخم جوجه کشی کنید ولی دستگاه جوجه کشی با سرعت زیاد و تعداد بالایی تخم را تبدیل به جوجه می کند.

دستگاه جوجه کشی متشکل از موادی است که ضد زنگ و ضد ضربه است و بدنه آن کاملاً مقاوم است. هم چنین از دیگر مزایای دستگاه تست و کنترل کیفی آن است که به صورت دقیق این دستگاه را بررسی کرده و بازدید بدنه دستگاه نسبت نصب درست قطعات مکانیکی دستگاه قابل بررسی می شود بعد از بازدید کنترل کیفی به صورت بسته بندی به وسیله کارتون به دست مشتری می رسد.

سیستم رطوبتی این دستگاه موجب می شود که در اثر سرمای زیاد شک به تخم ها وارد و بدون استفاده از آهک رطوبت ایجاد شود. یکی دیگر از مهم ترین تجهیزات این دستگاه که به طور خودکار و باداشتن دریچه های متحرک وجود دارد کمک به سالم بودن تخم ها می کند سیستم تهویه هوا است.

فروشنده دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند اصلی

فروشنده دستگاه‌ جوجه‌کشی‌ هوشمند اصلی

لازم به ذکر است دستگاه جوجه کشی هوشمند دارای امکانات بسیار پیش رفته از قبیل موبایل داخلی، ضد قارچ، طراحی صنعتی و جنس استیل می باشد کلیه دستگاه‌ جوجه‌کشی اصلی بدون دخالت دست و به طور اتومات سنسور دما و سنسور رطوبت و توان قابلیت باز کردن تخم تمام پرندگان را دارا می باشد.

فروشنده دستگاه‌ جوجه‌کشی این دستگاه پیش رفته را به صورت مستقیم و بدون واسطه و به علت کم کردن هزینه ‌ها و مقرون به صرفه تر بودن آن و صادر کردن آن به سایر کشور های جهان ارسال میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما