تولیدی دستگاه جوجه کشی تهران

تولید دستگاه جوجه کشی، با توجه به اینکه نیاز به خرید آن در بازار به صورت ویژه مشاهده می شود، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته انجام می شود. تولیدی دستگاه جوجه کشی تهران، اصول و استانداردهایی که دقت در آنها به افزایش کمیت و کیفیت این محصول می انجامد را به خوبی شناخته و سعی می کند تا به صورت ویژه از آن استفاده نماید.

در این مرکز تولیدی، افرادی مشغول به فعالیت هستند که با تکیه بر سالها تجربه و تخصص پا به این عرصه گذاشته و استفاده از دانش و مهارت آنها به بهترین شکل ممکن صورت می پذیرد.

تولیدی دستگاه جوجه کشی تهران

آشنایی با عملکرد دستگاه جوجه کشی

آشنایی با عملکرد دستگاه جوجه کشی تولیدمثل برای طیور از طریق تخمگذاری انجام می شود. همه پرنده ها زمانی که به بالغ شوند، قدرت تخمگذاری داشته و در فصلهای مناسب، اقدام به تخمگذاری می کنند. این پرنده ها، با رعایت اصول مراقبت، روی تخم می خوابند تا دمای رشد جوجه فراهم شود و با نوک خود دائماً آن را می چرخانند تا پس از گذشت چندین روز، جوجه سر از تخم بیرون آورد.

امروزه روشهای مصنوعی برای جوجه کشی وجود دارد که با استفاده از دستگاه جوجه کشی انجام می شود. در این فرایند، مشابه روند طبیعی تولید جوجه، شرایط نگهداری از تخمهای نطفه دار به بهترین شکل ممکن فراهم شده و بدین ترتیب جوجه به دست می آید.

برای آشنایی را عملکرد دستگاه جوجه کشی، باید بگوییم در ابتدا، درون این دستگاه که با ظرفیت های مختلفی تولید شده، تخمهای نطفه دار چیده می شود. دستگاه، دما و رطوبت مناسب و یکنواختی داشته و تهویه و اکسیژن رسانی آن به شکل خودکار انجام می دهد. تخمها به صورت اتوماتیک در این دستگاه می چرخند تا زرده به سفید نچسبد و شرایط رشد برای قسمتهای مختلف از تخم فراهم شود.
چندین روز به این منوال می گذرد و بدین ترتیب جوجه سر از تخم بیرون می آورد.

مراکز عرضه دستگاه جوجه کشی تهران

مراکز عرضه دستگاه جوجه کشی تهران از آنجایی که جوجه کشی، یکی از مهمترین شاخه های پرورش طیور بوده، بسیاری از افراد تمایل به خرید و استفاده از دستگاه جوجه کشی دارند.این افراد باید بدانند که رمز موفقیت در این حوزه بهره مندی از نمونه های درجه یک این دستگاه و آشنایی با عملکرد آن و آموزش صحیح استفاده از این سیستم می باشد.

مراکز عرضه دستگاه جوجه کشی تهران، اقدامات مناسبی در راستای توزیع و پخش انواع دستگاه جوجه کشی انجام داده اند. در این مراکز، انواع دستگاه جوجه کشی که هر کدام ظرفیت های خاصی داشته و مناسب برای پرورش میزان خاصی از تخم پرندگان هستند ارائه می شود و بدین ترتیب نیاز بسیاری از صنایع و مشاغل فعال در این حوزه را تامین می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما