تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی لارستان

دستگاه جوجه کشی لارستان یکی از باکیفیت ترین دستگاه های جوجه آوری هوشمند می باشد که در ساخت آن از تجهیزات بسیار پیشرفته ای استفاده شده است و در ابعاد و ظرفیت های متنوعی تولید می گردد.بنابراین پرورش دهندگان طیور می توانند با توجه به نیاز خود به استفاده از انواع دستگاه جوجه کشی لارستان بپردازند. معمولا تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی لارستان به شیوه های مختلفی به توزیع انواع این دستگاه ها می پردازند تا مشتریان امکان خرید آسان این محصولات را داشته باشند.

تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی لارستان

نحوه کار با دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

نحوه کار با دستگاه جوجه کشی ایزی باتور دستگاه جوجه کشی ایزی باتور چیست؟ آیا نحوه کار کردن دستگاه جوجه کشی ایزی باتور را می دانید؟

دستگاه جوجه کشی هوشمند ایزی باتور از جمله دستگاه های جوجه کشی می باشد که توسط کارخانه ایزی باتور تولید گردیده است و هر ساله حجم بالایی از انواع پرندگان توسط این دستگاه ها جوجه آوری خواهد شد.
معمولا این دستگاه ها در ظرفیت های مختلفی تولید می گردد و به همین جهت مراکز پرورش طیور و مرغداری می توانند از دستگاه جوجه کشی همه پرندگان ایزی باتور جهت جوجه آوری بسیاری از پرندگان استفاده نمایند.

معمولا این دستگاه جوجه کشی دارای قابلیت های مختلفی می باشد که کمک می کند تا به خوبی فرآیند جوجه آوری را سرعت ببخشد.

از جمله قابیلت های این دستگاه می توان به داشتن شانه های غلطتکی که امکان چرخش 360 درجه را دارند، تنظیم دما و رطوبت با داشتن سنسورهای مختلف، داشتن بدنه ضد زنگ، داشتن درب کریستالی نشکن، داشتن فن دائم کار، داشتن قطعات مهم جهت ستر و هچر همزمان و … می باشد.

نحوه کار دستگاه جوجه کشی ایزی باتور به شرح زیر است:

  • ابتدا آن را به برق 220 ولت شهری وصل می نمایند.
  • بعد از روشن شدن دستگاه پمپ آب را جهت رطوبت رسانی دستگاه جوجه کشی به مدت 5 تا 7 ثانیه روشن می نمایند.
  • دستگاه را به خوبی هواگیری می نمایند تا رطوبت رسانی آن به خوبی انجام گردد.
  • از شانه های همه کاره جهت تخم های پرندگان مختلف استفاده می گردد و تخم ها را در دستگاه قرار می دهند و به خوبی در آن را می بندند و تنظیمات دمایی مورد نیاز را انجام خواهند داد.
  • بعد از تنظیم دما و رطوبت روز شمار دستگاه را هم تنظیم می نمایند و روز گذاشتن تخم ها را در دستگاه ثبت نماید.

روش های تهیه دستگاه جوجه کشی لارستان

روش های تهیه  دستگاه جوجه کشی لارستان دستگاه جوجه کشی لارستان با امکانات بسیار زیادی که دارد توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود معطوف سازد.

بنابراین روش های تهیه دستگاه جوجه کشی لارستان به شیوه های مختلفی می باشد تا مشتریان بتوانند به راحتی به تهیه این دستگاه ها بپردازند.

معمولا این دستگاه ها توسط برندهای تولیدی به صورت های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که از جمله می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما