تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی

تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی از بهترین تکنولوژی ها برای طراحی این محصولات استفاده می نماید و این نوع دستگاه ها را در پیشرفته ترین حالت ممکن به بازار ارائه می دهد تا تمامی فعالان در حرفه پرورش طیور و جوجه کشی بتواند از آنها استفاده کرده و به هدف خود برسند.

تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی

رطوبت دستگاه جوجه کشی چه قدر باید باشد؟

رطوبت دستگاه جوجه کشی چه قدر باید باشد؟ همان طور که مستحضر هستید جوجه کشی با دو فرآیند طبیعی و مصنوعی انجام می پذیرد که معمولا در فرایند طبیعی مرغ مادر برای مدت زمان خاصی برای بر روی تخم مرغ ها میشیند تا در نهایت تخم ها تبدیل به جوجه می ‌شوند. اما در فرایند جوجه کشی مصنوعی از تجهیزات و دستگاه های مخصوص استفاده می شود که به نام دستگاه جوجه کشی معروف هستند. دستگاه های جوجه کشی در مدل ها و نمونه های مختلف تولید می شوند که استفاده از آنها برای جوجه کشی از پرندگان مختلف امکان پذیر می باشد.

در فرایند جوجه کشی از پرندگان مختلف، بازه زمانی متفاوتی مورد توجه قرار می ‌گیرد که به آن طول دوران جوجه کشی گفته می ‌شود. جوجه کشی از تخم های نطفه دار معمولاً در دو مرحله ستر و هچر انجام می پذیرد که هر یک از این فرایند نیازمند فراهم نمودن دما و رطوبت مطلوب برای جوجه کشی هستند. اگر دما و رطوبت به اندازه مطلوب و همچنین چرخش و تهویه مناسب برای جوجه کشی تامین نشود، جوجه کشی موفقیت ‌آمیز نخواهد بود.

در هر یک از مراحل گفته شده رطوبت دستگاه های جوجه کشی با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال رطوبت در مرحله ستر جوجه کشی از تخم های نطفه دار پرندگان معمولاً بین ۵۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد خواهد بود و در مرحله هچر رطوبت به میزان 75 تا 80 درجه می باشد. بر مبنای همین موضوع می‌ توان گفت رطوبت دستگاه جوجه کشی در مراحل مختلف با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد که باید حتماً به این میزان توجه کرد تا نتیجه مطلوب از این دستگاه ها گرفته شود.

بهترین توزیع کنندگان دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی

بهترین توزیع کنندگان دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی بهترین توزیع کنندگان انواع دستگاه جوجه کشی یک روزه، این محصولات را در نمونه های دستگاه جوجه کشی وارداتی یا دستگاه جوجه کشی داخلی به مشتریان معرفی می نمایند تا تمامی آنها با هدف های مختلف بتوانند از این تجهیزات منحصر به فرد استفاده کنند.

بیشتر توزیع کنندگان انواع دستگاه جوجه کشی هزارتایی امروزه برای ایجاد بهترین فرصت خرید این محصولات، از ایده‌ های فروش اینترنتی استفاده می نمایند تا تمامی متقاضیان در سراسر کشور بتوانند این محصولات را به بهترین شکل ممکن خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما