توزیع کنندگان دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی

یکی از دستگاه هایی که در صنعت تولید طیور از آن بهره می برند، دستگاه جوجه کشی است که کارکردی بسیار مناسب را به همراه داشته و به روشی مصنوعی اقدام به تولید جوجه های انبوه در مدت زمانی سریع می نماید. در واقع تخم های نطفه دار را در این دستگاه قرار داده و سپس عملیات بعدی برای تولید جوجه ها صورت می گیرد. اما یکی از بهترین نوع آن که در معرض توزیع عمده توسط توزیع کننده اختصاصی این گروه از تجهیزات قرار گرفته، دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی است.

توزیع کنندگان دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی

همه چیز درباره انواع دستگاه جوجه کشی

همه چیز درباره انواع دستگاه جوجه کشی تولید جوجه ها به دو روش کلی طبیعی و مصنوعی صورت می پذیرد که یک نوع آن به روشی اشاره دارد که تخم ها در زیر مرغ مادر قرار گرفته و سپس تبدیل به جوجه می شوند و نوع دیگر هم روشی است که تخم هایی با تعداد خیلی بالا در دستگاه جوجه کشی قرار گرفته و پس از انجام فرآیندهای لازم تبدیل به جوجه های زنده می گردند.

در ادامه همه چیز را درباره انواع دستگاه جوجه کشی عنوان خواهیم کرد، با ما همراه باشید:

دستگاه جوجه کشی صنعتی:

  • این مدل از دستگاه ها که همراه با عملکردی پیشرفته می باشند، هم در سالن های پرورش طیور و هم در مزارع قابل استفاده می باشند.
  • از سیستم کارکردی فول اتوماتیک بهره برده و ظرفیت تولیدی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند.
  • به طوری که قادر به تولید صدها و هزاران جوجه در یک ساعت خواهند بود.
  • از قابلیت های ویژه چنین دستگاه هایی این است که مجهز به سیستم چرخشی و گهواره ای 90 درجه می باشند.

دستگاه جوجه کشی خانگی:

  1. این دستگاه ها مدل های مختلفی را شامل گشته اند که رایج ترین آنها دستگاه جوجه کشی زغالی است که حرارت لازم برای کارکرد آن از طریق زغال ها تامین می شود و لذا مصرف انرژی را به حداقل می رساند.
  2. دستگاه های خانگی ظرفیت محدودتری نسبت به دستگاه های جوجه کشی صنعتی داشته و در مدل های 10، 12، 40، 80 و 96 تایی موجود می باشند.
  3. از مزیت های خوب این دستگاه ها این است که قابلیت استفاده در منازل کوچک و کمجا را هم داشته و بنابراین یک راه درآمدی عالی را ایجاد خواهند کرد.
  4. همچنین از وزن و سایز کم و کوچکی برخوردار بوده و لذا راحت تر در معرض جابجایی قرار می گیرند.

مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی

مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی اگر به دنبال یافتن دستگاه جوجه کشی ارزان هستید، به چنین محصولی دست نخواهید یافت مگر با مراجعه به برترین مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی نظیر این مجموعه که بهترین مسیر را برای خرید در اختیار شما خریداران محترم قرار داده و علاوه براین از طریق آن فرصت دسترسی به بهترین نوع این محصول یعنی دستگاه جوجه کشی ۱۰۰۰تایی را هم خواهید داشت که از چنین قابلیت هایی ممتازی برخوردار می باشد:

  • همزمان 924 عدد تخم پرندگان مختلف را می توان داخل این دستگاه قرار داد تا تبدیل به جوجه شوند.
  • هم در محیط های صنعتی و هم در فضاهای کارگاهی قابل استفاده خواهد بود.
  • از مشخصات ظاهری مطلوبی که در این دستگاه قرار داشته و باید به آن توجه کرد، این است که بدنه آن از جنس فلز کوره ای و رنگ ثابت بوده و بدنه داخلی آن نیز از جنس گالوانیزه مرغوب می باشد.
  • از موتور قدرتمند به همراه سرعت و کارکرد بسیار خوب برخوردار بوده و عملیاتی از قبیل روزشمار، روشنایی، تهویه، رطوبت و … به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می گیرند.
  • انواع تخم متعلق به طیور مختلف مانند مرغ، بلدرچین، بوقلمون، طوطی و سایر پرندگان تزئینی همگی قابلیت تبدیل شدن به جوجه توسط دستگاه فوق را به همراه دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما