توزیع کنندگان دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

از مهم ترین لوازمی که می توانید در کسب و کار جوجه کشی خریداری کنید؛ دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 می باشد. شما می توانید این دستگاه را از توزیع کنندگان دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 سراسر کشور خریداری کنید. البته دقت داشته باشید که این دستگاه ها دارای نوع دستی و اتوماتیک می باشد. انواع دستگاه جوجه کشی که در بازار وجود دارد؛ شامل دستی و اتوماتیک است.

توزیع کنندگان دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

تاثیر دریچه هوا بر راندمان جوجه کش

تاثیر دریچه هوا بر راندمان جوجه کش یکی از مهم ترین مواردی که هنگام جوجه کشی اهمیت دارد؛ ورود اکسیژن به جوجه می باشد. توجه داشته باشید که دستگاه جوجه کشی باید طوری باشد که دما، رطوبت و اکسیژن درون دستگاه باید جریان داشته باشد.

تمامی این اقدامات توسط تهویه های تعبیه شده درون دستگاه جوجه کشی صورت می گیرد. از سوی دیگر نحوه تنظیم صحیح دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. لجنین درون دستگاه با استفاده از اکسیژن و خارج کردن دی اکسید کربن بهتر رشد می کند. ت

وجه داشته باشید که در برخی دستگاه های جوجه کشی که به صورت دستی می باشند؛ تنها دارای دو سوراخ و دریچه ورود و خروج هوای ساده می باشد. یکی دیگر از انواع دستگاه جوجه کشی اتوماتیک می باشد. این نوع دستگاه ها فرآیند تهویه بهتری دارند. چرا که از موتور برای این کار استفاده می کنند.

از سوی دیگر در دستگاه جوجه کشی می توانید دما، رطوبت و میزان اکسیژن را تنظیم کنید. البته دقت داشته باشید که این دستگاه ها از برق بیشتری استفاده می کنند. از سوی دیگر در اطراف این دستگاه نوارهایی قرار گرفته است که از خروج رطوبت جلوگیری می کند.

مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 این دستگاه ها را می توان از مراکز مختلف تهیه کرد. به طوری که اگر در بازار قدم بزنید؛ برندهای متفاوتی را می بینید که این محصول را تولید و در فروشگاه های خود به فروش می رسانند. از این رو انتخاب یک برند خوب و سپس یک مرکز عرضه دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

دقت داشته باشید که در هنگام خرید این دستگاه ها بسیار مهم است که کنترل ورود و خروج هوا در دستگاه ممکن باشد. از این رو بسیاری از تولید کنندگان با بی توجهی به این موضوع اقدام به دستگاه هایی تولید می کنند که از کیفیت کافی برای این کار برخوردار نمی باشد.

بنابراین بهتر است زمانی که به خرید این دستگاه می روید؛ به خوبی آن را تست کنید. البته مراکزی نیز وجود دارد که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می دهند. انتخاب این شرکت ها و مراکز توزیع بر عهده شماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما