توزیع عمده دستگاه جوجه کشی رشت

برند های تولیدی داخلی و خارجی زیادی توانستند دستگاه جوجه کشی با بالاترین بازدهی طراحی و تولید نمایند که عمل جوجه کشی را به بهترین نحوه ممکن انجام می دهد.
توزیع عمده دستگاه جوجه کشی رشت توسط فروشگاه بزرگ اینترنتی ما صورت گرفته که شما می توانید آنها را در ابعاد و راندمان های مختلف تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.
یکی از مهمترین ویژگی های یک دستگاه جوجه کشی عالی، توان جوجه آوری بالای ۹۵ درصد داشته که می توانند تخم های نطفه دار را طی مدت زمان مشخصی تبدیل به جوجه نماید.

توزیع عمده دستگاه جوجه کشی رشت

مراحل ساخت دستگاه جوجه کشی استاندارد

مراحل ساخت دستگاه جوجه کشی استاندارد تولید دستگاه جوجه کشی فرایند کاملاً پیچیده ای بوده که در شرکت های تولیدی داخلی و خارجی با کیفیت های مختلفی طراحی شده است.
امروزه اکثر دستگاه های جوجه کشی به صورت کاملا اتوماتیک کار می‌کنند که شما فقط کافیست دما و رطوبت آن را تنظیم نموده تا دستگاه عمل چرخش تخمها را به صورت اتوماتیک انجام داده و آنها را در شرایطی قرار دهد که شبیه پرنده مادر می باشد.

ویژگیهای یک دستگاه جوجه کشی استاندارد:

  • وجود باطری اضافه در صورت قطعی برق
  • انجام فرایند جوجه کشی به صورت تمام اتوماتیک
  • وجود قالب های تخم های مختلف جهت جوجه کشی تمامی پرندگان
  • ساخته شده از بدنه اجزای با کیفیت
  • دارا بودن موتور قدرتمند با بازدهی بالا
  • وجود قطعات، نمایندگی های گسترده و خدمات پس از فروش

دستگاه های جوجه کشی که در بازار مشاهده می شود با عرض، طول و ارتفاع مشخصی طراحی شده اند که از آنها می توان به صورت خانگی یا برای جوجه کشی صنعتی استفاده نمود.
برخی از دستگاه ها دارای تجهیزات اضافه ای هستند که شرکت تولیدی همراه آنها ارائه نمود تا مصرف کنندگان با راحتی بیشتری از آنها استفاده نمایند. یکی از ابزارهایی که بر روی اغلب دستگاه‌های بزرگ وجود دارد، چراغ قوه مخصوص بوده که از آن می توانید جهت مشاهده درون تخم استفاده نموده و از سلامت نطفه آن اطمینان حاصل نمایید.

مرکز تولید دستگاه جوجه کشی رشت

مرکز تولید دستگاه جوجه کشی رشت مرکز تولید دستگاه جوجه کشی رشت توانسته با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات تولیدی، دستگاه های جوجه کشی با سایزهای مختلفی طراحی نمایید که بخاطر کیفیت بالای این نوع محصولات، توزیع دستگاه جوجه کشی در بازارهای داخلی و خارجی نیز انجام گرفته است که هر کدام راندمان مشخصی برای عمل جوجه کشی دارند.

می‌توان گفت که تمامی دستگاه های تولید داخل و خارج توانایی کار با برق شهری ۲۲۰ ولت را داشته و برندهای معتبر، توان برق مصرفی کمتری نسبت به سایر دستگاههای جوجه کشی داشته که شما با استفاده از آنها هزینه برق کمتری خواهید پرداخت و در صورت قطعی برق، باتری موجود در دستگاه به کمک شما آمده و دستگاه به طور اتوماتیک بر روی باطری تنظیم شده و فعالیت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما