توزیع دستگاه جوجه کشی هوشمند

توزیع دستگاه جوجه کشی هوشمند به وسیله برترین‌ پخش کننده صورت می گیرد. آنها وسایل کاربردی به شمار می روند که امروزه ضریب اشتباه و همچنین عدم تولد جوجه را به شدت کاهش داده اند. به هر صورت، فروشنده بهترین محصولات کارخانه تولید کننده دستگاه جوجه کشی را به گونه عمده هم ارائه می دهد. اگر می خواهید جزئیات بیشتری به دست آورید، با ما تا آخر این مطلب همراه شوید.

توزیع دستگاه جوجه کشی هوشمند

دستگاه جوجه کشی هوشمند استاندارد چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه جوجه کشی هوشمند استاندارد چه مشخصاتی دارد؟ در گذشته بیشتر به روش های سنتی و توسط خود ماکیان یا مرغ مادر، جوجه بعد از یک مدت زمان خاصی که بالای بیست روز را در بر می‌ گرفت، جوجه کشی انجام می شد که طبعاً در این بین تلفاتی هم وجود داشت. ولی امروزه این کار با وسایل پیشرفته و هوشمند صورت می گیرد. اما دستگاه جوجه کشی هوشمند استاندارد، چه مشخصاتی دارد؟

در این زمینه می شود موضوعات گوناگونی را بیان کرد. اول این که آنها مدت زمان تولد را کاهش داده اند و در کنار این، به وسیله دستگاه های پیشرفته ساخته شده اند که نقص شان‌ بسیار پایین است. در همین حال خصوصیات دیگری نیز داشته که در ذیل به چند مسئله مهم پرداخته می شود:

  • جوجه کشی هر گونه پرنده زینتی و اهلی با آن امکان پذیر است.
  • در آن فلزات نامرغوب استفاده نشده و همه متریال کاملاً آنتی باکتریال هستند و زنگ نیز نمی زنند.
  • قطعات آنها با کیفیت است.
  • دارای سنسورهای پیشرفته نسل سوم بوده و تامین رطوبت آن بدون نیاز به وسیله ای به نام التراسونیک است.
  • از برد هوشمند برخورده بوده که نویز ایجاد نمی کند.
  • در آن کاملاً به خوبی کیپ شده و اجازه و خروج و ورود هوا را نمی دهد.
  • درزگیر‌هایی از جنس پی وی سی دارند.

تولید کننده دستگاه جوجه کشی هوشمند

تولید کننده دستگاه جوجه کشی هوشمند بهترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی هوشمند، همه استانداردها را در نظر گرفته و محصولاتی را می سازد که کاربرد وسیعی این روزها پیدا کرده اند. از طرفی، در ظرفیت های مختلفی نیز می توان در آن تخم مرغ ها را قرار داد که برای نمونه می شود از 840 عدد تا 1280 اشاره کرد.

در کل، کارخانه از وسایلی درجه یک کار می گیرد و از سویی سیستم های کاملاً پیشرفته را در دستگاه نصب می کند که همین مسئله باعث جوجه کشی در مدت زمان زودتر شده و همچنین هیچ آسیبی نه به تخم مرغ و نه هم به خود جوجه ها می رساند.

مناسب برای هر گونه پرنده از بلدرچین گرفته تا غاز، مرغ های معمولی، طاووس و غیره می باشند. آنها را شرکت به صورت عمده بیشتر در بازار توزیع می کند که می توانید از این مجموعه خرید را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما