توزیع دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

یکی از نیاز های بشر غذا می باشد که از راه ای مختلف از جمله کشاورزی و پرورش دام و طیور برطرف می گردد. پرورش طیور نیاز به یک سری تجهیزات و وسایل می باشد که بتوان پروسه تولید و پرورش طیور را کامل نمود.

از جمله وسایل مورد نیاز برای پرورش طیور دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک می باشد. توزیع دستگاه جوجه کشی از روش های مختلفی صورت می گیرد و امروزه توزیع به صورت اینترنتی و با توجه به سفارش دستگاه جوجه کشی توسط مشتریان انجام می گیرد.

توزیع دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

آموزش کار با دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

آموزش کار با دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک همان طور که گفته شد دستگاه جوجه کشی یکی از انواع تجهیزات و وسایلی است که برای پرورش طیور و پرندگان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در طرح های مختلف و در ابعاد صنعتی و خانگی تولید می گردد. این نوع دستگاه در دو مدل نیمه اتوماتیک وتمام اتوماتیک طراحی و تولید می گردد.

امروزه در مراکز پرورش صنعتی از دستگاه تمام اتوماتیک استفاده می گردد. علت این امر نیز عدم نیاز نیروی انسانی و یا استفاده از نیروی انسانی کمتر می باشد. در این مطلب به نحوه کار با این نوع از دستگاه می پردازیم.

در ابتدای کار با دستگاه جوجه کشی بایستی در خصوص دما و رطوبت مورد نیاز برای تخم هر نوع پرنده ای اطلاعات لازم و کافی را داشته باشیم. بعد از قرار دادن تخم پرنده مورد نظر بر روی شانه های فلزی، دستگاه را برای پروسه جوجه کشی تنظیم می نماییم.

این تنظیمات از طریق کلید های روی دستگاه انجام می گردد و شامل تنظیم دما، تنظیم رطوبت و اکسیژن مورد نیاز می باشد. دمای مورد نیاز برای تخم ها بین 29 تا 37.5 درجه سانتی گراد می باشد و اکسیژن مورد نیاز نیز حدود 21 درصد از کل هوای دستگاه می باشد و هرچه این مقادیر کمتر و یا بیشتر باشد موجب بازدهی پایین و از بین رفتن تخم ها می گردد.

سفارش دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک

سفارش دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک امروزه سفارش دستگاه جوجه کشی تمام اتوماتیک از راه های مختلف انجام می گیرد و آسان ترین راه سفارش اینترنتی به توزیع کننده این دستگاه ها می باشد.

توزیع کننده برای عرضه گسترده این محصول در سراسر کشور و تسهیل در سفارش و خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی انواع دستگاه های جوجه کشی در مدل های مختلف عرضه و ضمن ارائه اطلاعات و مشخصات فنی در خصوص آن زمینه سفارش و خرید غیر حضوری و آنلاین برای مشتریان و خریداران فراهم شده است.

مشتریان نیز با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت دستگاه و دارا بدون استاندارد و تاییدیه های لازم آن را سفارش و خریداری می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما