توزیع انواع دستگاه جوجه کشی 96 عددی

دستگاه جوجه کشی ۹۶ تایی یک دستگاه مناسب برای کارخانه ها و کارگاه های کوچکی است که می‌ خواهند در مقیاس کوچک تری این صنعت را به راه انداخته و کسب درآمد کنند. این دستگاه ها را می‌ توان در منزل نیز مورد استفاده قرار داد. توزیع انواع دستگاه جوجه کشی 96 عددی بیشتر برای آن افرادی مناسب است که به جوجه کشی در مقیاس های کمتری علاقه دارند و بودجه لازم برای این دستگاه ‌ها را دارند.

توزیع انواع  دستگاه جوجه کشی 96 عددی

شرایط جوجه کشی هنگام ستر

شرایط جوجه کشی هنگام ستر در دستگاه جوجه کشی هنگام ستر چهار عامل باید مورد توجه قرار بگیرد. اولین عامل دما است که باید در هنگام ستر به طور متوسط دما معادل ۳۷ الی ۳۸ درجه باشد. اگر دما کاهش یا افزایش پیدا کند منجر به دیر خارج شدن و یا زود خارج شدن می گردد که این برای جوجه کشی مناسب نیست.

همچنین باید در این دوران به رطوبت مناسب بسیار اهمیت داد اگر کاهش رطوبت انجام بگیرد باعث افزایش تبخیر و وسیع تر شدن کیسه های هوا و اگر رطوبت افزایش پیدا کند نیز منجر به خفگی جوجه ها می شود.

در جوجه کشی در دوران ستر اکسیژن مورد نیاز جنین توسط منافذی که در پوست تخم مرغ می باشد تامین می شود و دی اکسید کربن نیز از همین منافذ خارج می گردد میزان اکسیژن مورد نیاز در این هنگام حدود ۲۱ درجه است که در این دوره این میزان اکسیژن کاهش پیدا می‌ کند از این رو باید یک دستگاه تهویه مناسب باشد تا هوا تهویه شود.

در این دوره قسمت پهن باید به طرف بالا باشد در غیر اینصورت سر جوجه که در قسمت باریک قرار می ‌گیرد باعث می شود که تنفس انجام نگیرد و از بین برود.

بهترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی 96 عددی

بهترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی 96 عددی دستگاه جوجه کشی ۹۶ عددی یک دستگاه جوجه کشی عالی برای محیط های کوچک و سازمان های کوچک می باشد. افرادی که در این زمینه در حال فعالیت هستند و یا می خواهند که شروع فعالیت در زمینه جوجه کشی نمایند، بهتر است که از بهترین تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی مدل ۹۶ عددی ۲ الی ۳ عدد از این دستگاه ‌ها را خریداری کرده و شروع به کار و کسب درآمد از این حرفه ای پر درآمد نمایند.

بهترین تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی ۹۶ عددی صرفاً در خارج از کشور نیست و در ایران نیز ما گروه های صنعتی مختلفی داریم که در زمینه تولید دستگاه جوجه کشی همه پرندگان در حال فعالیت هستند و کالاهایی که تولید کرده‌ اند تا حد بسیار زیادی مشابهت دارد با دستگاه جوجه کشی خارجی.

بهترین تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی مدل ۹۶ عدد اولا این که کیفیت را بسیار عامل مشتری مداری می دارند و هم اینکه این تولیدکنندگان یک گروه حرفه ‌ای برای تولید این دستگاه های پیچیده دارند که توانسته‌ اند این دستگاه ‌ها را با کیفیت بالایی تولید و وارد بازار آرم صرف نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما