توزیع انبوه دستگاه جوجه کشی دیجیتال

دستگاه جوجه کشی دیجیتال از جمله انواعی از این دستگاه است که بیشترین استفاده از آن می شود و به نطر می رسد بیشترین کارایی را برای مصرف کنندگان دارد. اگر شما هم قصد تهیه ی یکی از آن ها را دارین و یا این که از قبلل یکی از آن ها را خریده اید بهتر است متن زیر را بخوانید تا بتوانید هر چه بهتر از دستگاه خود مراقبت کنید و طول عمر آن را بالا ببرید.

توزیع انبوه دستگاه جوجه کشی دیجیتال

روش صحیح نگهداری از دستگاه جوجه کشی دیجیتال

روش صحیح نگهداری از دستگاه جوجه کشی دیجیتال

  • دستگاه خود را به درستی قرار دهید، دما، رطوبت و CO2 را کنترل کنید:

دستگاه خود را به درستی قرار دهید. موقعیت یابی مناسب دستگاه شما موجب اطمینان شما از عملکرد موثر آن می گردد و حداقل در معرض آلودگی های احتمالی قرار نمی گیرد.

در اینجا عواملی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد مکان مناسب برای دستگاه جوجه کشی آزمایشگاه در نظر بگیرید:

  • درب ها و دریچه ها می توانند باعث آلودگی شده و احتمال رشد قارچ را افزایش دهند. علاوه بر این ، آنها می توانند بر پایداری دمای دستگاه شما نیز تأثیر بگذارند.
  • نور مستقیم خورشید می تواند باعث نوسانات دما و مشکلات مربوط به آن شود.
  • به فضای کافی (حداقل سه اینچ) در اطراف دستگاه نیاز دارید تا گرما تخلیه شود و سیمها و پریزها به راحتی در دسترس باشند.
  • از مرطوب شدن نواحی که ممکن است رشد قارچ را به همراه داشته باشد ، جلوگیری کنید.
  • دستگاه را به دور از منابع ارتعاش مانند شیکر ، همزن یا یخچال قرار دهید ، زیرا ارتعاشات می توانند روی رشد سلول تأثیر بگذارند.
  • دما را چک کنید. دستگاه های جوجه کشی غالباً برای رشد بهینه کشت سلولها در دمای 37 درجه سانتیگراد نگهداری می شوند. انحراف دما می تواند مانع رشد شود و یا حتی تخم ها را از بین ببرد. یکی از راه های اطمینان از دمای صحیح استفاده از دماسنج دوم است.

اگر دستگاه جوجه کشی شما دارای درب شیشه ای است ، می توانید یک دماسنج کالیبره شده را به داخل شیشه وصل کرده و بدون نیاز به باز کردن درب، آن را بخوانید. می توانید این را در برابر دمای سنسور بررسی کنید و اگر متفاوت باشند ، می دانید که سنسور باید دوباره کالیبره شود.

  • رطوبت و CO2 را کنترل کنید. شرایط رشد بهینه برای کشتهای سلولی شامل یک سطح رطوبت خاص و در بعضی موارد ، سطح CO2 است. بافت ها و سلول ها به تغییر در این پارامترها حساس هستند ، بنابراین باید از نزدیک کنترل شوند.

اگر رطوبت خیلی کم باشد ، احتمال دارد که محیط کشت سلول شما تبخیر شود یا محیط رشد شما بیش از حد متمرکز شود. رطوبت ایده آل معمولاً حدود 95٪ است و برای نگه داشتن آن در این سطح باید مطمئن شوید که سینی آب (زیر دستگاه جوجه کشی) هرگز در معرض خشک شدن نباشد.

عرضه کننده معتبر دستگاه جوجه کشی دیجیتال

عرضه کننده معتبر دستگاه جوجه کشی دیجیتال خرید از عرضه کننده دستگاه جوجه کشی بهترین گزینه برای خرید است چرا که آن ها بیشترین کمک و راهنمایی را در هنگام خرید می توانند به شما بکنند. همچنین قیمتی که شما می پردازید منصفانه خواهد بود.

از ان جایی که توزیع دستگاه جوجه کشی به خوبی صورت می گیرد پس برای خرید شما کار سختی پیش رو ندارید. با کمی دقت می توانید خریدی عالی را انجام دهید.

هنگام خرید هر چه که فکر می کنید لازم است بدانید را از فروشنده جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما